خانهاخبار
اپل واچ سری 6 با قابلیت پایش اکسیژن خون و رنگ‌های جدید معرفی شد

اپل واچ سری 6 با قابلیت پایش اکسیژن خون و رنگ‌های جدید معرفی شد

ششمین سری از ساعت هوشمند اپل محصولی قدرتمند و زیباست که به لطف رنگ‌های جدیدش می‌تواند توجه اقشار بیشتری از گروه‌های سنی را جلب کند.
۱۳۹۹/۶/۲۵

اپل امروز در مراسم ویژه Time Flies از نسل جدید ساعت هوشمند خود موسوم به اپل واچ سری ۶ رونمایی کرد. این دستگاه قابلیت‌های جدیدی از جمله پایش سطح اکسیژن خون و چند رنگ تازه دارد. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید.

image

اپل واچ سری ۶ ظاهری شبیه نسل قبلی دارد ولی می‌تواند سطح اکسیژن خون را از روی مچ شما اندازه‌گیری کند. این کار با کمک سنسورهای مادون قرمز و الگوریتم‌های پیشرفته‌ای انجام می‌شود که رنگ خون کاربر را شناسایی کرده و با کمک آن میزان اکسیژن را مشخص می‌کنند. اپل واچ سری ۶ می‌تواند به‌صورت دستی هر ۱۵ ثانیه اکسیژن خون را اندازه‌گیری کند و با گردآوری داده‌ها به صورت متناوب در درازمدت (حتی در زمانی که کاربر خواب است) اطلاعات خوبی را ارائه کند.

image

در سیستم عامل watchOS 7 قابلیتی قرار داده شده که اگر حداکثر اکسیژن مصرفی کاربر از سطح خاصی پایین‌تر بیاید به او هشدار می‌دهد. این دستگاه همچنین سنسور جدیدی برای اندازه‌گیری ارتفاع دارد.

ساعت هوشمند جدید اپل از تراشه نسل ششم این شرکت یعنی S6 استفاده می‌کند که دارای پردازنده‌ای دوهسته‌ای است و مبتنی بر تراشه A13 ساخته شده. این تراشه حدود ۲۰ درصد نسبت به نسل قبلی سریع‌تر است. نمایشگر اپل واچ سری ۶ حالا ۲.۵ برابر روشنایی بیشتری دارد.

image

ساعت جدید اپل در دو مدل ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری و در رنگ‌های جدیدی عرضه می‌شود که مدل آلومینیوم آبی، استیل ضدزنگ طلایی، استیل ضدزنگ گرافیتی و قرمز (PRODUCT(RED آن مخصوص نسل ششم است. به‌علاوه، واچ فیس‌های تازه از جمله Tachymeter و MeMoji به این نسخه اضافه شده که در کنار چند واچ فیس دیگر در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

image

اپل می‌گوید مدل آلومینیومی این دستگاه به‌طور کامل از آلومینیوم بازیافتی ساخته شده است. این شرکت امشب بند جدیدی به‌نام Solo Loop را معرفی کرد که از یک تکه سیلیکون ساخته شده است. این بند در هفت رنگ عرضه می‌شود. به‌علاوه، نسخه بافته‌شده‌ای از این بند به بازار می‌آید که پنج رنگ خواهد داشت.

اپل واچ ۶ قابلیتی به‌نام Family Setup خواهد داشت که به والدین اجازه می‌دهد بتوانند حتی برای فرزندانی که آیفون ندارند اپل واچ گرفته و خودشان آن‌ها را کنترل کنند. والدین قادرند تماس‌ها و پیامک‌های فرزند خود را مدیریت کرده و برای آن‌ها هشدار ساعت بگذارند. این قابلیت فقط در نسخه سلولار در دسترس قرار می‌گیرد و از طریق چند اپراتور مخصوص عرضه خواهد شد.

image

اپل همچنین سرویس جدیدی به‌نام Fitness Plus را برای اپل واچ معرفی کرد که به کاربر اجازه می‌دهد به برنامه‌های ورزشی مجازی و قابلیت‌های ردیابی ورزشی بهبودیافته دسترسی داشته باشد. هزینه ماهانه این سرویس ۹.۹۹ دلار است. فیتنس پلاس از طریق باندل اپل وان نیز به فروش می‌رسد.

اپل واچ سری ۶ با قیمت پایه ۳۹۹ دلار برای مدل ۴۰ میلی‌متری GPS آلومینیومی و با قیمت پایه ۴۹۹ دلار برای مدل سلولار وارد بازار می‌شود. این محصول از جمعه همین هفته عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)