خانهاخبار
به‌روزرسانی جدید ایرپاد پرو از راه رسید

به‌روزرسانی جدید ایرپاد پرو از راه رسید

ایرپاد پرو بعد از به‌روزرسانی، از صدای فضایی و تعویض خودکار دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود
۱۳۹۹/۶/۲۷

امروز اپل یک به‌روزرسانی جدید برای ایرپاد پرو با نسخه‌ 3A283 منتشر کرده و برخی از ویژگی های جدید iOS 14 را که منتظر آن بودیم، با خود به همراه آورده است. با نصب iOS 14 و به‌روزرسانی ایرپاد پرو به آخرین نسخه، کاربران می‌توانند برای اولین بار از صدای فضایی و تعویض خودکار دستگاه‌ها لذت ببرند.

image


همانطور که MacRumors اشاره کرده، چندی از کاربران به شبکه‌های اجتماعی و انجمن‌های گفت و گو مراجعه کرده و خبر این به‌روزرسانی جدید را داده‌اند، تا زمانی که از آخرین نسخه‌ بتا استفاده می‌کنید از آن بهره‌مند خواهید بود. یکی از کاربران در رابطه با این به‌روزرسانی این‌چنین گفته است:

صدای فضایی را روی آیپد خود امتحان کرده‌ام. عالی است. صدای خروجی به قدری قانع کننده است که ابتدا فکر کردم صدا از بلندگوهای آیپد بیرون می‌آید. مجبور شدم یکی از ایرپادها را از گوشم خارج کنم تا مطمئن شوم صدا از اسپیکرهای آیپد خارج نمی‌شود. خیلی دوست دارم بدانم اپل در این مورد چه جادویی به کاربرده است.

از قابلیت صدای فضایی به احتمال فراوان در بازی‌ها و محتواهایی مانند فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی استفاده می‌شود.

تعویض خودکار با توجه به اینکه دستگاه‌ها به طور خودکار و در هرزمان که نیاز باشد به ایرپاد متصل می‌شوند، خیلی سریع کاربران متوجه این تغییر خواهند شد. کاربران می‌بینند که ایرپاد به طور خودکار دستگاه فعال را تشخیص داده و بدون تغییر دستی به آن متصل می‌شود. البته برای این عمل باید تمام دستگاه‌ها به یک حساب کاربری آیکلاد متصل باشند.

هنوز مشخص نیست که iOS 14 چه زمانی در دسترس عموم قرار می‌گیرد، اما اخبار حاکی از آن است که تا چند هفته‌ی دیگر برای عموم منتشر می‌شود. البته لازم به یاد‌آوری است که ایرپاد پرو را نمی‌توان به صورت دستی به روزرسانی کرد و این اتفاق وقتی که در کیس شارژ خود قرار دارند و به برق متصل هستند، به طور خودکار انجام می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Mahdi

۱۳۹۹/۶/۲۷
دوست عزیز بروزرسانی ios14 همین الان دو روز در دسترس قرار گرفت

لابی

۱۳۹۹/۶/۲۷
چقدر عقبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ الان دو روزه iOS 14 رو نصب کردیم و ایرپادز هم بروز شده. سلام علیکم خخخخخ