خانهاخبار
بخشی از مشخصات اکسپریا 5 II در مرجع TENAA تایید شد

بخشی از مشخصات اکسپریا 5 II در مرجع TENAA تایید شد

مرجع چینی TENAA با صدور مجوز موبایل جدید سونی مشخصات و طراحی این تلفن هوشمند را فاش کرد.
۱۳۹۹/۶/۲۷

اکسپریا 5 II چند روز پیش از FCC مجوز گرفت و حالا نوبت به مرجع چینی TENAA رسیده تا به این تلفن هوشمند مجوز بدهد و بخشی از مشخصات فنی آن را فاش کند. اکسپریا 5 II با نام XQ-AS72 در TENAA ثبت شده و همراه آن تصاویری از طراحی ظاهری این گوشی را می‌بینیم.

مرجع چینی TENAA می‌گوید موبایل آتی سونی از 5G پشتیبانی می‌کند و با دو سیم کارت سازگار است. در تصاویر این دستگاه طراحی آشنایی را می‌بینیم که دقیقا مشابه نسل قبلی است. بدنه‌ای باریک و یکپارچه که حالا دوربینی سه‌گانه در قاب عقب آن قرار گرفته است.

مجوز جدید این محصول تایید می‌کند که اکسپریا 5 مارک 2 همچنان شکاف کارت حافظه خواهد داشت و مثل گوشی‌های قبلی سونی جک هدفون را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به‌علاوه، حالا می‌توانیم ببینیم که شایعات قبلی مربوط به وجود دو دکمه اضافه در سمت راست بدنه صحیح است. یکی از این دکمه‌ها مخصوص شاتر دوربین خواهد بود ولی کارکرد دکمه دوم هنوز مشخص نیست. شاید سونی این دکمه را برای گوگل اسیستنت در نظر گرفته باشد.

اکسپریا 5 مارک 2 احتمالا از سخت‌افزارهای رده‌بالایی از جمله اسنپدراگون ۸۶۵ و ۸ گیگابایت رم استفاده خواهد کرد. امیدواریم که این دستگاه عمر باتری بالا و قیمت مناسبی داشته باشد تا ارزش خرید آن بیشتر شود. پیش‌بینی می‌شود که این شرکت پنج‌شنبه از محصولات جدید خود رونمایی کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)