خانهاخبار
بلومبرگ: قیمت PS5 ارزان‌تر از ایکس باکس بعدی خواهد بود

بلومبرگ: قیمت PS5 ارزان‌تر از ایکس باکس بعدی خواهد بود

نشریه بلومبرگ در گزارشی می‌گوید قیمت پلی استیشن 5 دیجیتالی زیر 400 دلار خواهد بود و مدل معمولی این کنسول ارزان‌تر از ایکس باکس سری ایکس به بازار می‌آید.
۱۳۹۹/۶/۲۵

سونی چهارشنبه شب رویدادی برگزار می‌کند تا از قیمت و تاریخ عرضه پلی استیشن ۵ پرده بردارد، اما در همین فاصله کوتاه شاهد انتشار گزارش‌ها و شایعات گوناگونی در این باره هستیم. نشریه بلومبرگ در گزارش جدیدی مدعی شده که سونی تولید کنسول نسل بعدی خود را چهار میلیون دستگاه کاهش داده است.

این نشریه می‌گوید مشکل تولید پلی استیشن ۵ به چیپست آن برمی‌گردد که ظرفیت خط تولید را به ۵۰ درصد از مجموع توان آن رسانده است. اگر این شرکت به اندازه کافی CPU نداشته باشد که داخل PS5 قرار دهد، طبیعتا نمی‌تواند مطابق برنامه‌بندی موردنظر خود تولید کافی داشته باشد. [آپدیت: سونی ساعاتی پیش این گزارش را رد کرد]

بلومبرگ به نقل از تحلیل‌گر بازار، ماساهیرو واکاسوگی، می‌گوید قیمت مدل مجهز به درایو PS5 احتمالا حدود ۴۵۰ دلار و مدل دیجیتالی این کنسول زیر ۴۰۰ دلار خواهد بود. اگر سونی چنین تصمیمی برای قیمت‌گذاری PS5 گرفته باشد، به‌خوبی می‌تواند کنسول‌های نسل بعدی مایکروسافت را از رده خارج کند. ایکس باکس سری ایکس و سری اس به‌ترتیب قرار است با قیمت ۴۹۹ و ۲۹۹ دلار به بازار بیایند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)