خانهاخبار
رندرهای جدید وان پلاس 8T از تعبیه ماژول جدید دوربین خبر می‌دهد

رندرهای جدید وان پلاس 8T از تعبیه ماژول جدید دوربین خبر می‌دهد

به‌تازگی رندرهایی از وان پلاس 8T منتشر شده که در آن می‌توانیم طراحی جلو و عقب این تلفن هوشمند را مشاهده کنیم.
۱۳۹۹/۶/۲۵

وان پلاس 8T چند وقتی است که در شایعات دیده می‌شود و حالا رندرهای جدیدی از آن منتشر شده که در ادامه می‌توانید آن‌ها را ببینید. قابل توجه‌ترین بخش این گوشی ماژول دوربین عقب آن است که برای اولین بار از طراحی مستطیلی استفاده می‌کند و شباهت زیادی به گوشی‌های سامسونگ، اوپو و ریلمی پیدا کرده است.

image

در بخش جلویی این دستگاه نمایشگری با کمترین حاشیه دیده می‌شود که طبق شایعات پنلی ۶.۵۵ اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است. در گوشه سمت چپ این گوشی حفره کوچکی قرار گرفته که میزبان یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است.

طبق اعلام منابع ناشر این رندرها، وان پلاس 8T از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده خواهد کرد. پیش‌تر در گزارش‌ها آمده بود که این دستگاه ممکن است به اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس مجهز شود، اما منبع امروز چنین باوری ندارد.

image

گفته می‌شود که وان پلاس 8T در دو نسخه با ۸ + ۱۲۸ گیگابایت رم و ۱۲ + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به بازار می‌آید. دوربین این گوشی یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی، یک لنز ماکروی ۵ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی خواهد داشت. انتظار داریم این گوشی یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ واتی داشته باشد.

پرچمدار بعدی وان پلاس احتمالا در اواخر سپتامبر یا اوایل اکتبر معرفی می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)