خانهاخبار
پوشش زنده مراسم اپل (Time Flies)

پوشش زنده مراسم اپل (Time Flies)

امروز با جی اس ام همراه باشید تا با هم در مراسم آنلاین اپل شرکت کنیم.
۱۳۹۹/۶/۲۴

اپل چند روز قبل اعلام کرد که قصد برگزاری مراسمی را دارد و از همگان دعوت کرد در این مراسم شرکت کنند. به سبب همه‌گیری بیماری کرونا مدتی است که برندها مراسم‌های معرفی محصولات خودشان را به صورت آنلاین برگزار می‌کنند و اپل هم همین منوال را در پیش گرفته و چندی پیش دیدیم که از سیستم عامل iOS 14 هم با برگزاری مراسمی به صورت آنلاین رونمایی کرد.

حال به زمانی که رسیدیم که همه منتظر آیفون‌های جدید اپل هستند و ابتدای کار پیش‌بینی می‌شد که آیفون‌ها در این مراسم معرفی شوند اما اپل اعلام کرد که به علت همه‌گیری کوید-19 آیفون‌ها امسال چند هفته دیرتر وارد بازار می‌شوند و این یعنی در مراسمی که امروز برگزار می‌شود خبری از آیفون‌های جدید نیست.

با وجود این در این مراسم قرار است محصولات جدیدی مانند آی پدهای نسل جدید، اپل واچ سری 6 و تعدادی محصول به معرض نمایش گذاشته شوند که دست کمی از هیجان معرفی آیفون‌های جدید ندارند.

جی اس ام طبق روال هر سال این مراسم را به صورت زنده برای شما همراهانش پوشش کامل خبری می‌دهد. امروز 25 شهریور ساعت 21.30 به وقت ایران در جی اس ام منتظر شما هستیم تا با هم ببینیم که اپل در این مراسم چه محصولاتی را معرفی می‌کند شاید آیفون جدید را هم در این مراسم دیدیم! نظر شما چیست؟


 

 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)