خانهاخبار
اداره گمرک آمریکا محموله وان پلاس بادز را به‌عنوان ایرپاد تقلبی توقیف کرد

اداره گمرک آمریکا محموله وان پلاس بادز را به‌عنوان ایرپاد تقلبی توقیف کرد

بر اساس پستی که از سوی اداره گمرک و حفاظت مرزی ایالت متحده منتشر شده، آن‌ها 2 هزار وان پلاس بادز را به‌عنوان ایرپاد تقلبی توقیف کرده‌اند.
۱۳۹۹/۶/۲۴

در سال‌های اخیر محصولات مختلفی از گروه ایربادهای بی‌سیم به بازار آمده و بسیاری دنباله‌رو طراحی ایرپاد اپل بوده‌اند. یکی از این شرکت‌ها وان پلاس است که ایرباد خود را با شباهت بالا به ایرپاد اپل طراحی کرده و همین مسئله حالا برای آن‌ها دردسرساز شده است.

اداره گمرک و حفاظت مرزی آمریکا (CBP) با انتشار پستی در شبکه اجتماعی توئیتر از توقیف ۲ هزار ایرپاد تقلبی در فرودگاه JFK شهر نیویورک خبر داد. این محموله از هنگ کنگ به ایالات متحده رسیده بود و گمرک آمریکا می‌گوید ارزش آن ۳۹۸ هزار دلار تخمین زده می‌شود.

با این حال، در تصویری که همراه پست CBP منتشر شد پیداست که محصولات توقیف‌شده ایرباد وان پلاس بادز بوده است. شعبه آمریکایی این شرکت نیز در واکنش به توئیت اداره گمرک اعلام کرد که این محصول متعلق به آن‌هاست و درخواست کرد آن‌ها را پس بدهند.

عجیب است که CBP وان پلاس بادز را تشخیص نداده یا درباره آن در گوگل جستجو نکرده تا دچار چنین اشتباه فاحشی نشود. ولی این اتفاق از سوی دیگر مشکل محصولات الهام‌گرفته از ایرپاد را نشان می‌دهد. احتمالا بسیاری از کاربران عادی هم نمی‌توانند تفاوت بین این محصولات و ایرپادهای تقلبی را از هم تشخیص دهند. در ادامه تصاویر منتشرشده از سوی اداره گمرک آمریکا را می‌بینید:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

jj

۱۳۹۹/۶/۲۵
چه ابرو ریزی برای امریکا ک فرق بین جنس تقلبی با جنسی ک بارنامه ی شرکت بشدت مطرح رو داره رو متوجه نمیشن تو کل عمرشون فقط ایر باد دیدن یعنی lol

مصطفی

۱۳۹۹/۶/۲۵
چه آبر و ریزی برای وان پلاس