خانهاخبار
تصویر ایمیل تبلیغاتی یکی از اپراتورها به عرضه آیفون 12 در ابتدای آبان اشاره دارد

تصویر ایمیل تبلیغاتی یکی از اپراتورها به عرضه آیفون 12 در ابتدای آبان اشاره دارد

در تصویری که از ایمیل تبلیغاتی یکی از اپراتورهای همکار اپل لو رفته، تاریخی را برای پایان زمان پیش‌خرید آیفون 12 مشاهده می‌کنیم.
۱۳۹۹/۶/۱۹

اپل دیشب در خبری اعلام کرد که ۲۵ شهریور مراسمی ویژه برگزار می‌کند. با این حال، به‌خاطر تاخیرهای ناشی از ویروس کرونا به‌نظر نمی‌رسد که در این مراسم از سری آیفون ۱۲ خبری باشد و به‌تازگی گزارشی منتشر شده که همین موضوع را تایید می‌کند.

افشاگر معروف، ایوان بلس، تصویر ایمیلی تبلیغاتی را منتشر کرده که ظاهرا به‌عنوان جانگهداری برای یکی از اپراتورهای همکار اپل در زمان عرضه آیفون ۱۲ ساخته شده است. با این حال، کسی نمی‌داند که این اپراتور آمریکایی است یا نه.

این ایمیل به‌طور خاص از تمامی مدل‌های آیفون ۱۲ یاد می‌کند و مدعی می‌شود که کاربران این دستگاه‌ها می‌توانند به 5G دسترسی پیدا کنند. این موضوع با گزارش‌هایی که اخیرا منتشر و مدعی شده بود که کل خانواده آیفون ۱۲ از 5G پشتیبانی خواهد کرد همخوانی دارد.

image

در ایمیل فوق به تاریخ ۲۰ اکتبر مصادف با ۲۹ مهر نیز اشاره شده است. طبق ادعای این اپراتور تاریخ مذکور زمانی را نشان می‌دهد که مهلت پیش‌خرید آیفون ۱۲ به پایان می‌رسد، با این حال با توجه به رونمایی از سری آیفون ۱۲ در روز سه‌شنبه‌ی یکی از هفته‌های ماه اکتبر این اتفاق کمی بعید به نظر می‌رسد.

پیش‌خرید آیفون‌های اپل معمولا در روز جمعه آغاز می‌شود و در پنج‌شنبه‌ی روز قبل از آغاز عرضه به پایان می‌رسد. پس احتمال داده می‌شود که تاریخ ۲۰ اکتبر هم جانگهداری برای تاریخ اصلی پایان پیش‌خرید باشد، اما در عین حال نمی‌توانیم احتمال صحت این ادعا را در نظر نگیریم.

اگر این تاریخ درست باشد، سری آیفون ۱۲ احتمالا در تاریخ سه‌شنبه ۱۳ اکتبر مصادف با ۲۲ مهر معرفی می‌شود و پیش‌خرید آن از تاریخ ۲۵ مهر آغاز می‌گردد. در این شرایط عرضه پرچمداران اپل از تاریخ جمعه ۲۳ اکتبر مصادف با ۲ آبان ماه صورت خواهد پذیرفت. این اطلاعات با گزارشی که جان پراسر پیش‌تر در ماه اوت منتشر کرده بود مطابقت دارد. او گفته بود انتظار دارد که آیفون ۱۲ در هفته منتهی به ۲۵ مهر معرفی می‌شود و در هفته منتهی به ۲ آبان به بازار می‌آید.

ایمیل بالا به آیفون 12 5G اشاره می‌کند ولی اثری از آیفون 12 پرو در آن دیده نمی‌شود. یکی از دلایل احتمالی برای این اتفاق موضوع تاخیر در عرضه مدل‌های پرو است؛ یعنی ابتدا مدل‌های استاندارد به بازار وارد می‌شوند بعد نوبت به مدل‌های پرو می‌رسد. پراسر قبلا گفته بود که مدل‌های پروی آیفون ۱۲ در ماه نوامبر به بازار می‌آیند.

image

=

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)