خانهاخبار
ال‌جی وینگ در رندر جدید با دو رنگ مشاهده شد

ال‌جی وینگ در رندر جدید با دو رنگ مشاهده شد

موبایل عجیب و غریب جدید ال‌جی که هفته آینده معرفی می‌شود حداقل دو رنگ خواهد داشت که به‌تازگی رندری از آن‌ها منتشر شده است.
۱۳۹۹/۶/۱۹

ال‌جی رسما قرار است در تاریخ ۲۴ شهریور از تلفن هوشمند تازه‌ای به‌نام LG Wing رونمایی کند. این گوشی پیش‌تر در چند تصویر و ویدیو مشاهده شده بود و ظاهری به‌شکل حرف T دارد. اکنون رندر جدیدی از این دستگاه منتشر شده که دو رنگ آن را به ما نشان می‌دهد.

در قاب عقب وینگ ماژول دوربین مستطیلی‌شکل بزرگی دیده می‌شود که شبیه گلکسی نوت ۲۰ است و سه لنز دارد. در حال حاضر اطلاعات خاصی درباره مشخصات فنی این دوربین در دسترس نیست. با این حال، اندازه این لنزها نسبت به لنزهای دوربین ولوت خیلی بزرگ‌ترند. ال‌جی وینگ از طراحی رنگی گرادیان بهره می‌برد و حداقل دو رنگ سفید/آبی و خاکستری خواهد داشت.

در سمت راست بدنه این گوشی شکاف سیم کارت و فریم فلزی دیده می‌شود. این گوشی برخلاف گوشی‌های معمولی یک نمایشگر ثانویه ۴ اینچی دارد که زیر پنل اصلی آن قرار گرفته است. ال‌جی می‌گوید این دستگاه عضوی از پروژه اکسپلورر است که هدف آن رفتن به‌دنبال طراحی‌های نوآورانه است.

در حال حاضر هیچ تاریخی برای عرضه این گوشی در دسترس نیست. در این تصویر لوگوی اسنپدراگون 5G را می‌بینیم که متضمن استفاده از تراشه نسل پنجمی کوآلکام است. در شایعات گفته شده بود که این تلفن هوشمند از اسنپدراگون 765G استفاده می‌کند. این تراشه اخیرا در نسخه 5G ولوت نیز به کار رفته بود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)