خانهاخبار
صفحه تنظیمات پیکسل 5 به نام Pixel 5s اشاره می‌کند

صفحه تنظیمات پیکسل 5 به نام Pixel 5s اشاره می‌کند

اخیرا تصویری از صفحه About Phone پیکسل 5 منتشر شده که در آن اسم دستگاه تحت عنوان Pixel 5s ثبت شده است.
۱۳۹۹/۶/۱۹

گوگل ماه پیش پیکسل 4a را معرفی و اعلام کرد که پیکسل 4a 5G و پیکسل 5 در فصل پاییز وارد بازار می‌شوند. حالا گزارش تازه‌ای منتشر شده که پیکسل 5 را نشان می‌دهد اما در تنظیمات دستگاه به این دستگاه با نام Pixel 5s اشاره شده است.

با توجه به تصاویری که از این دستگاه منتشر شده، در قاب عقب پیکسل 5 ماژول دوربین مربعی‌شکلی دیده می‌شود که فلش LED در نیمه بالایی آن قرار گرفته است. همچنین، می‌توانیم ببینیم که لنز فوق عریض به جای لنز تله‌فوتو انتخاب شده است.

علاوه بر این، الگوهایی به رنگ سفید/نقره‌ای روی بدنه دیده می‌شود که کمی پایین‌تر از حسگر اثر انگشت فیزیکی حک شده‌اند. در سمت راست بدنه دکمه مشکی‌رنگ پاور و دکمه‌های تنظیم صدا هم قابل مشاهده هستند. روی این دستگاه برچسب‌هایی قرار گرفته که یکی از آن‌ها به عدم دریافت مجوز رگولاتوری و R3 EVT اشاره دارد. اسم رمز پیکسل 5 ردفین (Redfin) است. در بخش پایینی قاب پشتی لوگوی عجیبی به‌جای لوگوی گوگل استفاده شده که مخصوص مدل‌های پروتوتایپ محصولات این شرکت است.

image

در تصویر دوم صفحه About Phone از بخش تنظیمات دستگاه را می‌بینیم. این اولین باری است که پیکسل 5 با صفحه روشن دیده می‌شود. این دستگاه دارای نسخه‌ای از نرم‌افزار اولیه اندروید R بوده چون در نوار وضعیت اثری از تاریخ/زمان و سایر آیکن‌ها دیده نمی‌شود.

با این حال، مهم‌ترین بخش این تصاویر وجود نام پیکسل 5s است. استفاده از حرف s توسط اپل وارد جریان بازار شد، اما در این‌جا می‌توانیم حدس بزنیم که این حرف به وجود یا عدم وجود موج میلی‌متری 5G در این دستگاه اشاره داشته باشد. از آن‌جایی که s معمولا به معنای نسخه بهتر محصول است، این دستگاه باید نسخه مجهز به موج میلی‌متری باشد.

مرجع FCC در ابتدای ماه سپتامبر از ثبت چهار گوشی پیکسل 5 خبر داده بود که دو تای آن‌ها از موج میلی‌متری و زیر ۶ گیگاهرتز 5G پشتیبانی می‌کردند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)