خانهاخبار
ردمی اسمارت بند با قیمت 22 دلار در هند معرفی شد

ردمی اسمارت بند با قیمت 22 دلار در هند معرفی شد

دستبند هوشمند جدید شرکت محصولی شبیه ردمی بند است که چند ماه پیش در چین معرفی شده بود. این دستگاه از پنج حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند.
۱۳۹۹/۶/۱۹

ردمی ساعاتی پیش از دستبند هوشمند جدیدی در هند رونمایی کرد. این محصول Redmi Smart Band نام دارد و مچ‌بندی برای ردیابی وضعیت سلامتی است. این دستگاه دقیقا مشابه ردمی بندی است که چند ماه پیش در هند معرفی شد.

ردمی اسمارت بند نمایشگری ۱.۰۸ اینچی رنگی با رزولوشن ۱۲۸ در ۲۲۰ پیکسلی دارد که در پایین آن دکمه‌ای خازنی برای ناوبری در رابط کاربری قرار گرفته است. این دستگاه پنج حالت ورزشی دارد و می‌تواند وضعیت خواب و ضربان قلب را به‌صورت پیوسته ردیابی کند. همچنین، به‌راحتی می‌توانید اطلاعات سلامتی دستگاه را با اپلیکیشن Xiaomi Wear در موبایل خود مشاهده کنید.

image

ردمی مدعی است که عمر باتری این دستبند هوشمند با یک بار شارژ به ۱۴ روز می‌رسد. اسمارت بند این شرکت ۵۰ واچ فیس دارد و از استاندارد ضدآب 5 ATM برخوردار است. این دستگاه به‌طور مستقیم از طریق USB شارژ می‌شود و کنترل موسیقی را در اختیار شما قرار می‌دهد. به‌علاوه، هشدار عدم تحرک روی آن قرار گرفته تا در صورت سکون بیش از حد شما را به فعالیت وادارد.

ردمی اسمارت بند از تاریخ ۹ سپتامبر با قیمت ۲۲ دلار وارد بازار هند می‌شود. این دستگاه در چهار رنگ مشکی، آبی، نارنجی و سبز عرضه خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)