خانهاخبار
ویدیوی زنده‌ای از مکانیزم چرخشی ال‌جی وینگ لو رفت

ویدیوی زنده‌ای از مکانیزم چرخشی ال‌جی وینگ لو رفت

به‌تازگی ویدیوی زنده کوتاهی از LG Wing منتشر شده که تغییر حالت این دستگاه از شکل T به فرم گوشی‌های عادی را نشان می‌دهد.
۱۳۹۹/۶/۱۹

سال ۲۰۲۰ از بسیاری جهات سالی خاطره‌انگیز خواهد بود، اما طرفداران دنیای فناوری این سال را به‌خاطر رونمایی از اولین موبایل T شکل دنیا به یاد خواهند آورد. ال‌جی وینگ اولین تلفن هوشمندی است که دو نمایشگر در محورهای مخالف یکدیگر دارد. پیش‌تر ویدیویی از این گوشی در دنیای واقعی منتشر شده بود، و حالا می‌توانیم عملکرد مکانیزم چرخشی این دستگاه را در کلیپی تازه ببینیم.

image

ویدیوی زیر صرفا ۸ ثانیه است و نمی‌توانیم به‌طور کامل با قابلیت‌های LG Wing آشنا شویم. اما نمای خوبی از مکانیزم چرخشی این گوشی به تصویر کشیده شده که تغییر حالت دستگاه از شکل T به فرم گوشی‌های عادی را نشان می‌دهد.

ال‌جی وینگ بخشی از پروژه اکسپلورر است که این شرکت هدف آن را پاسخگویی به کنجکاوی و بازگرداندن هیجان به دنیای موبایل توصیف می‌کند. موبایل جدید ال‌جی نمایشگری ۶.۸ اینچی دارد که پنلی ۴ اینچی با نسبت تصویر ۱:۱ در کنار آن قرار می‌گیرد. شایعات حاکی از آن است که این گوشی از چیپست اسنپدراگون 765G کوآلکام استفاده می‌کند و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی دارد.

در حال حاضر اطلاعاتی درباره قیمت این گوشی در دسترس نیست، اما با توجه به تلاش‌های زیادی که مطمئنا برای مهندسی و تولید این دستگاه صورت گرفته است، باید منتظر قیمتی در حدود ۱۰۰۰ دلار باشیم. ال‌جی تایید کرده که وینگ را در تاریخ ۲۴ شهریور معرفی می‌کند.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)