خانهاخبار
دیجی‌تایمز: مدل‌های 6.1 اینچی آیفون 12 پیش از بقیه عرضه می‌شوند

دیجی‌تایمز: مدل‌های 6.1 اینچی آیفون 12 پیش از بقیه عرضه می‌شوند

نشریه دیجی‌تایمز در گزارشی با اتکا بر اطلاعات زنجیره تامین بر پیش‌بینی قبلی خود تاکید کرده و می‌گوید که دو مدل 6.1 اینچی آیفون 12 زودتر از سایر مدل‌ها از راه می‌رسند.
۱۳۹۹/۶/۱۸

اپل تا پیش از پایان سال از چهار آیفون OLED جدید با اندازه‌های ۵.۴، ۶.۱ و ۶.۷ اینچی رونمایی خواهد کرد. شایعات حاکی از آن است که آیفون ۶.۷ اینچی و یکی از مدل‌های ۶.۱ اینچی که دوربین سه‌گانه دارند مدل‌های رده‌بالای پرچمداران آتی اپل هستند، در حالی که مدل ۵.۴ اینچی و مدل دیگر ۶.۱ اینچی که دوربین دوگانه دارند دستگاه‌های ارزان‌تری خواهند بود.

با توجه به چالش‌های تولید و اتفاقات ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا، گفته می‌شود که اپل امسال آیفون‌های خود را دیرتر راهی بازار می‌کند. ولی هیچ‌کس دقیقا نمی‌داند که این دستگاه‌ها در چه تاریخی عرضه می‌شوند، چون گزارش‌های مختلف ادعاهای متفاوتی دارند.

خبرگزاری دیجی‌تایمز قبلا گفته بود که دو مدل ۶.۱ اینچی آیفون ۱۲ احتمالا اولین دستگاه‌هایی هستند که در ماه اکتبر به بازار می‌آیند، سپس نوبت به مدل‌های دیگر می‌رسد. حالا این وب‌سایت در گزارش تازه‌ای با اتکا بر زمان‌بندی ارسال مدارهای آیفون بر ادعای قبلی خود تاکید کرده است.

این خبرگزاری تایوانی می‌گوید خط تولید آیفون‌های جدید احتمالا در دو مرحله به بازار می‌آید. ابتدا دو آیفون ۶.۱ اینچی از راه می‌رسند، و بعد آیفون‌های ۶.۷ و ۵.۴ اینچی عرضه می‌شوند. منابع این وب‌سایت نتیجه‌گیری خود را بر اساس زمان‌بندی ارسال بُردهای SLP آیفون اعلام کرده‌اند که برای مدل‌های ۶.۱ اینچی از ماه ژوئیه و برای مدل‌های ۵.۴ و ۶.۷ اینچی از نیمه دوم اوت آغاز شده بود.

بلومبرگ هم معتقد است که اپل عرضه آیفون‌های ۲۰۲۰ را به‌صورت مرحله‌ای انجام می‌دهد. ولی این نشریه مدعی است که ابتدا آیفون‌های ارزان‌تر ۵.۴ و ۶.۱ اینچی از راه می‌رسند، سپس نوبت مدل‌های پروی ۶.۱ و ۶.۷ اینچی خواهد شد. از سوی دیگر، افشاگر معروف، جان پراسر، می‌گوید سری آیفون ۱۲ در رویدادی در تاریخ ۱۲ اکتبر معرفی می‌شود و مدل‌های ارزان‌تر آن به‌فاصله کوتاهی پس از مراسم برای پیش‌خرید در دسترس قرار می‌گیرند. پراسر مدعی است که مدل‌های پرو تا ماه نوامبر عرضه نمی‌شوند.

صرف‌نظر از وضعیت عرضه خانواده آیفون ۱۲، انتظار می‌رود که به‌زودی اطلاعیه‌ای از سوی اپل منتشر شود. پراسر باور دارد که آیپد و اپل واچ جدید روز سه‌شنبه از طریق اعلامیه مطبوعاتی معرفی می‌شوند، اما مارک گورمن از بلومبرگ فکر می‌کند که هنوز احتمال برگزاری مراسمی مجازی برای آیفون یا اپل واچ در ماه سپتامبر وجود دارد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)