خانهاخبار
پوکو X3 NFC با دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسلی معرفی شد

پوکو X3 NFC با دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسلی معرفی شد

پوکو ساعتی پیش در مراسمی از میان‌رده قدرتمند و ارزان خود پرده برداشت. این دستگاه از چیپست اسنپدراگون 732G استفاده می‌کند که قوی‌ترین چیپست 4G از سری اسنپدراگون 700 است.
۱۳۹۹/۶/۱۷

میان‌رده موردانتظار اوپو بالاخره از راه رسید؛ به پوکو X3 NFC سلام کنید. این گوشی واقعا از اسم تجاری حاوی NFC استفاده می‌کند، هرچند قابلیت‌های خیلی مهم‌تری نسبت به فناوری NFC بهره می‌برد. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید تا نگاهی به این گوشی بیندازیم.

پوکو X3 اولین تلفن هوشمندی است که از چیپست اسنپدراگون 732G کوآلکام استفاده می‌کند. این شرکت مدعی است که تراشه مذکور قدرتمندترین پردازنده 4G موجود از سری اسنپدراگون ۷۰۰ است. پوکو X3 نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع LCD با وضوح +FHD و نسبت تصویر ۲۰:۹ دارد. نرخ نوسازی این پنل ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی آن ۲۴۰ هرتز است.

image

پوکو X3 دوربین سلفی خود را درون حفره‌ای در بالای نمایشگر قرار داده است. این دوربین لنزی ۲۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 است که از فناوری ادغام پیکسل بهره می‌برد. در قاب عقب این گوشی ماژول دوربینی قرار گرفته که احتمالا مهم‌ترین بخش از پوکو X3 محسوب می‌شود. این ماژول شامل یک لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.73 و لنز 6P است. همچنین، یک لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 با میدان دید ۱۱۹ درجه‌ای، یک لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی هم وجود دارد. پوکو قابلیت‌هایی مثل Skyscraping 3.0، نایت مود و ShootSteady را همراه این دوربین ارائه می‌کند.

image

میان‌رده جدید پوکو انرژی خود را از یک باتری ۵۱۶۰ میلی‌آمپر ساعتی می‌گیرد که از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی درگاه USB-C و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون دارد. پوکو X3 مجهز به دو بلندگو، بلوتوث ۵.۱، وای فای a/b/g/n/ac و شکاف دوگانه سیم کارت است. البته شکاف دوم سیم کارت می‌تواند برای افزایش ظرفیت حافظه داخلی از طریق کارت microSD تا حداکثر ۲۵۶ گیگابایت استفاده شود.

پوکو X3 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار استاندارد IP53 دارد و نمایشگر آن با گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود. بدنه این دستگاه از پلی‌کربنات ساخته شده و در سمت راست بدنه حسگر اثر انگشت قرار گرفته است.

image

پوکو X3 NFC در دو مدل با ۶ گیگ رم + ۶۴ گیگ حافظه داخلی و ۶ گیگ رم + ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی عرضه می‌شود و قیمت آن‌ها به‌ترتیب ۲۲۹ و ۲۶۹ یورو است. این محصول در دو رنگ خاکستری و آبی به بازار می‌آید و عرضه رسمی آن از تاریخ ۲۱ شهریور آغاز خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

آرمین

۱۳۹۹/۶/۱۹
سلام لازم بود تصحیح کنم پوکو‌ برای اوپو نیس و متعلق به شیائومی هست

علی

۱۳۹۹/۶/۱۸
نظر دادن تو این سایت وقت تلف کردن هست چون تایید نمیشه نظر نمیدم.