خانهاخبار
تلویزیون هوشمند Mi TV 4A Horizon Edition با قیمت 183 دلار معرفی شد

تلویزیون هوشمند Mi TV 4A Horizon Edition با قیمت 183 دلار معرفی شد

تلویزیون هوشمند جدید شیائومی که امروز در هند معرفی شد Mi TV 4A Horizon Edition نام دارد که از زبان طراحی بی‌حاشیه استفاده می‌کند.
۱۳۹۹/۶/۱۸

شیائومی صبح امروز در هند از تلویزیون هوشمند جدیدی به‌نام Mi TV 4A Horizon Edition رونمایی کرد. این دستگاه تلویزیونی بی‌حاشیه با قابلیت‌های بسیار برای بازار مصرفی اقتصادی است. نام Horizon Edition به زبان طراحی جدید تلویزیون‌های هوشمند شیائومی اشاره دارد. این تلویزیون‌ها کمترین حاشیه ممکن را دارند. Mi TV 4A Horizon Edition در دو مدل ۳۲ و ۴۳ اینچی عرضه می‌شود.

image

مدل ۳۲ اینچی این دستگاه با وضوح HD و مدل ۴۳ اینچی با وضوح Full HD عرضه می‌شود. نسبت صفحه به بدنه این دو تلویزیون ۹۵ درصد است و هر دو زاویه تماشای ۱۷۸ درجه‌ای دارند. Mi TV 4A از موتور پردازش تصویر شفاف شیائومی استفاده می‌کند تا حقیقی‌ترین رنگ‌ها را به نمایش بگذارد.

این دو دستگاه از یک چیپست ۶۴ بیتی به همراه ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کنند. این محصول هم درست مثل همه تلویزیون‌های هوشمند Mi از رابط کاربری Patch Wall UI بهره می‌برد که مبتنی بر اندروید 9 TV ساخته شده است. با این پلتفرم می‌توانید به خدمات گوگل پلی و فروشگاه گوگل دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، قابلیت بیدارباشِ سریعی در این دو دستگاه قرار گرفته که باعث می‌شود تلویزیون ظرف ۵ ثانیه روشن شود.

image

Mi TV 4A از گوگل اسیستنت و کروم‌کست پشتیبانی می‌کند. همچنین، به‌لطف Patch Wall UI می‌توانید به قابلیت‌هایی مثل کاهش مصرف اینترنت، جستجوی سراسری، اخبار زنده، بخش کودکان، پخش با یک کلیک و گردآوری هوشمند محتوا از ۲۰ تولیدکننده محتوا دسترسی داشته باشید.

این تلویزیون سه درگاه HDMI، دو درگاه USB-A، یک درگاه اترنت و یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون دارد. مدل ۴۳ اینچی شکاف S/PDIF را هم در اختیار کاربران قرار می‌دهد و برای صدا از بلندگوهای ۲۰ واتی و فناوری DTS-HD بهره می‌برد.

image

قیمت مدل ۳۲ اینچی این دستگاه ۱۸۳ دلار است و از تاریخ ۲۱ شهریور به بازار می‌آید. مدل ۴۳ اینچی نیز ۳۱۳ دلار قیمت‌گذاری شده و از تاریخ ۲۵ شهریور وارد بازار هند می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)