خانهاخبار
موتو G9 پلاس با دوربین 64 مگاپیکسلی و باتری بزرگ رویت شد

موتو G9 پلاس با دوربین 64 مگاپیکسلی و باتری بزرگ رویت شد

موتورولا احتمالا به‌زودی از موبایل جدیدی به‌نام Moto G9 Plus پرده‌برداری می‌کند که از اسنپدراگون 730 بهره می‌برد.
۱۳۹۹/۶/۱۸

پس از عرضه موتو G9 و موتو G9 پلی در ماه گذشته، حالا موتورولا در پی رونمایی از تلفن هوشمند دیگری از همین خانواده به‌نام موتو G9 پلاس است. اگرچه این دستگاه هنوز رسما به تایید نرسیده، اما شعبه اسلواکی اپراتور Orange آن را در وب‌سایت خود ثبت کرده است. این وب‌سایت می‌گوید موتو G9 پلاس نمایشگری ۶.۸۱ اینچی از نوع LTPS با وضوح +FHD معادل ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد. این گوشی از یک باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند و مجهز به دوربین چهارگانه‌ای با لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی است.

image

افزون بر این، می‌دانیم که موتو G9 پلاس ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت که با کارت حافظه قابل ارتقاست. این گوشی با اندروید ۱۰ به بازار می‌آید. ابعاد موتو G9 پلاس ۱۶۹ در ۷۸ در ۶.۹۶ میلی‌متر و وزن آن ۲۲۳ گرم است.

این وب‌سایت تصاویری از موتو G9 پلاس را هم منتشر کرده که ظاهر دستگاه را با کیفیت خوبی نشان می‌دهد. همان طور که در تصاویر می‌بینید، این دستگاه از دوربین سلفی حفره‌ای استفاده می‌کند و قاب عقب آن براق است. در گوشه سمت چپ این قاب ماژولی مستطیلی قرار گرفته که شامل چهار لنز و یک فلش LED است.

image
image
image

در سمت راست بدنه دکمه‌های تنظیم صدا و دکمه پاور دیده می‌شود که زیر آن حسگر اثر انگشت قرار دارد. در سمت چپ بدنه دکمه دیگری وجود دارد که از کارکرد آن مطمئن نیستیم. موتو G9 پلاس حداقل در دو رنگ آبی و رزگلد عرضه می‌شود و قیمت آن ۲۵۵ یورو خواهد بود.

image

اگرچه این وب‌سایت اطلاعات بیشتری را درباره موتو G9 پلاس فاش نمی‌کند، ولی منابع بازار می‌گویند دستگاه مذکور از شماره مدل XT2087-1 استفاده می‌کند که اسم رمز آن Odessa است. این گوشی پیش‌تر در گزارش‌ها با لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی مشاهده شده بود. همچنین گفته می‌شد که این دستگاه با چیپست اسنپدراگون 730 یا 730G به بازار می‌آید و دوربین سلفی آن ۱۶ مگاپیکسلی است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

جواد

۱۴۰۰/۵/۱۲
سلام من این گوشیو جایگزین پوکو ایکس سه پرو کردم از بس گوشی پر ایرادی بود موتورولا تو نت اذیت نمیکنه و اندرویید خالصش باعث شده دنگ و فنگ نداشته باشه و سریعه