خانهاخبار
ال‌جی اطلاعات جدیدی را درباره موبایل وینگ اعلام کرد

ال‌جی اطلاعات جدیدی را درباره موبایل وینگ اعلام کرد

این غول کره‌ای امروز در بیانیه‌ای به انتشار اطلاعات تازه‌ای درباره موبایل عجیب و غریب آتی این شرکت پرداخت.
۱۳۹۹/۶/۱۷

ال‌جی هفته گذشته اعلام کرد که تلفن هوشمند Wing را در تاریخ ۲۴ شهریور رسما معرفی می‌کند. این دستگاه برخلاف سرفیس Duo که دو پنل پهلوبه‌پهلو دارد، دارای نمایشگر اصلی ۶.۸ اینچی است. گفته می‌شود که این پنل همان نمایشگر ال‌جی ولوت است. اگر چنین باشد رزولوشن آن ۲۴۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و نسبت تصویرش ۲۰.۵:۹ خواهد بود.

منتها در زیر این نمایشگر پنل ثانویه‌ای با اندازه ۴ اینچی قرار گرفته که ۹۰ درجه می‌چرخد و در محور مخالف نمایشگر اصلی جا خوش می‌کند. وقتی صفحه نمایش دوم را باز می‌کنید، این پنل به‌صورت افقی پشت نمایشگر اصلی قرار می‌گیرد و شکلی شبیه حرف T را می‌سازد.

این طراحی چندوظیفگی را افزایش و اجازه می‌دهد تا مثلا در حین تماشای ویدیو در یوتیوب بتوانید با دوستان خود چت کنید. با این حال، کارکرد وینگ تفاوت زیادی با سرفیس Duo دارد. مایکروسافت موبایل خود را برای افزایش کارآمدی ساخته ولی بعید به نظر می‌رسد که محصول ال‌جی چنین شرایطی داشته باشد.

این شرکت کره‌ای صبح امروز با انتشار اطلاعات تازه‌ای درباره وینگ اعلام کرد که دستگاه یادشده اولین محصول از پروژه اکتشاف یا Explorer Project خواهد بود. ال‌جی می‌گوید هدف محصولات این پروژه یافتن روش‌های جدید تعامل با دستگاه‌های موبایلی، تمرکز بر نیازهای در حال تغییر مصرف‌کنندگان و به چالش کشیدن معیارهای مرسوم در بازار است. ال‌جی مدعی است که تلفن هوشمند جدید آن‌ها فرم فاکتور تازه و متفاوتی خواهد داشت و تجربه کاربری نوینی را به ارمغان می‌آورد که دستیابی به آن با گوشی‌های معمولی ناممکن است.

این شرکت در بیانیه خود توضیح می‌دهد که هدف از تولید وینگ جابه‌جا کردن مرزهای نوآوری بوده، بنابراین طبیعی است که این گوشی به‌اندازه سرفیس Duo رفع اشکال نشده باشد. با این حال، تا زمانی که این دستگاه به بازار نیاید و بررسی نشود، نمی‌توانیم به‌درستی درباره آن نظر بدهیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)