خانهاخبار
ظرفیت باتری منتسب به گلکسی S21 و +S21 در مرجع 3C مشاهده شد

ظرفیت باتری منتسب به گلکسی S21 و +S21 در مرجع 3C مشاهده شد

با معرفی سری گلکسی نوت 20، سامسونگ حالا تمرکز خود را روی پرچمدار بعدی این شرکت گذاشته است. به‌تازگی اطلاعاتی درباره ظرفیت باتری این دستگاه‌ها منتشر شده است.
۱۳۹۹/۶/۱۷

اولین پرچمدار سامسونگ در سال ۲۰۲۱ سری گلکسی اس ۲۱ (یا اس ۳۰) خواهد بود که به‌تازگی اطلاعاتی درباره آن منتشر شده است. ظاهرا این گوشی پیشرفتی به‌لحاظ ظرفیت باتری نخواهد داشت، چون مرجع چینی CCC اخیرا مجوز یک جفت باتری را صادر کرده که احتمالا مربوط به گلکسی اس ۲۱ و اس ۲۱ پلاس هستند و با شماره مدل EB-BG991ABY و EB-BG996ABY ثبت شده‌اند.

پیش‌تر در شایعات به این مسئله اشاره شده بود، اما حالا مرجع 3C به‌شکل موثق‌تری این موضوع را تایید کرده است. باتری گلکسی اس ۲۱ که از شماره مدل EB-BG991ABY استفاده می‌کند، در این مرجع با ظرفیت ۳۸۸۰ میلی‌آمپر ساعتی ثبت شده که در واقع همان باتری مرسوم ۴ هزار میلی‌آمپر ساعتی است. در آن سو، گلکسی اس ۲۱ پلاس نیز یک باتری ۴۶۶۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت.

image

با وجود این‌که گلکسی اس ۲۱ تغییر خاصی از نظر ظرفیت باتری نسبت به نسل قبل ندارد، اما اس ۲۱ پلاس با ظرفیت باتری خود که به‌عنوان ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تعبیر می‌شود نسبت به گلکسی اس ۲۰ پلاس با باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی ارتقا یافته است.

البته این افزایش ناچیز لزوما به معنای این نیست که عمر باتری نسل آتی پرچمداران سامسونگ بهتر از نسل قبل نخواهد بود. اما احتمال چنین اتفاقی را کم می‌کند، خصوصا چون نسل بعدی از پردازنده‌های قدرتمندتری استفاده می‌کنند.

سری گلکسی اس ۲۱ احتمالا مطابق معمول در ماه فوریه سال جدید از راه می‌رسد و امسال باید منتظر باشیم تا ببینیم که این دستگاه در چند نسخه روانه بازار خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)