خانهاخبار
خط تولید اپل واچ سری 6 آغاز به کار کرده است

خط تولید اپل واچ سری 6 آغاز به کار کرده است

این محصول در ماه اکتبر به همراه آیفون 12 معرفی می‌شود.
۱۳۹۹/۶/۱۶

گزارشی جدید حاکی از آن است که اهالی کوپرتینو، پروسه تولید اپل واچ سری شش را آغاز کرده‌اند. بد نیست بدانید که این محصول، در رویداد معرفی خانواده آیفون 12 که در ماه اکتبر برگزار می‌شود، به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد شد.

اپل طبق سنت هر ساله، رویدادی را در ماه سپتامبر برگزار می‌کرد و در خلال آن، از آیفون و اپل واچ جدید خود رونمایی می‌کرد. اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و مشکلات و معضلاتی که به واسطه آن در این دنیا رخ داد، این اتفاق حدودا یک ماه به تعویق خواهد افتاد و همین موضوع باعث شده است تا روند تولید محصولات نیز با تأخیر مواجه شود.

image

 

در صورتی که تأمین کنندگان قطعات می‌توانستند روند تولید اپل واچ را طبق سال‌های گذشته پیش ببرند، ممکن بود که شاهد برگزاری رویدادی مستقل در ماه سپتامبر برای معرفی اپل واچ سری شش باشیم. اما طبق گزارشات جدید ظاهرا چنین اتفاقی روی نداده است و تاریخ معرفی ساعت هوشمند جدید کوپرتینویی‌ها، با زمان رونمایی از آیفون 12 برابر خواهد بود.

در گزارش دیجی تایمز آمده است که میزان درخواست برای پردازنده و تکنولوژی‌های مربوط به آن بسیار زیاد است و برخی اطلاعات در مورد مدل‌های اپل واچ و ایرپاد نسل سه نیز در آن آمده است. در متن این خبر به این موضوع اشاره شده است که تأمین کنندگان قطعات، تولید دو مدل مختلف اپل واچ را آغاز کرده‌اند.

یکی از این مدل‌ها، با نام اپل واچ سری 6 شناخته خواهد شد و مدل دیگر، ظاهرا نسخه ارزان قیمتی از ساعت هوشمند اپل خواهد بود که جایگزین سری سه این محصول می‌شود. مدل دوم یاد شده، به نظر می‌رسد که برای رقابت با محصولات ارزان قیمت یا مقرون به صرفه‌ای از جمله ساعت‌های هوشمند کمپانی فیت بیت روانه بازار خواهد شد. طبق گزارش مذکور، روند تولید هر دو محصول آغاز شده و خط تولید آن ها سخت مشغول کار است.

image

 

در ایرپاد نسل سه، تکنولوژی فوق پیشرفته SiP یا همان System in Package به کار گرفته شده که این محصول، در نیمه اول سال آینده میلادی (2021) به بازار عرضه می‌شود. در این فناوری، دو تراشه مختلف به روش خاصی به یکدیگر اتصال پیدا کرده و به این ترتیب، امکان ثبت لوکیشن و ردیابی آن ها سریع‌تر و دقیق‌تر خواهد شد. این تکنولوژی از این پس روی آخرین نسل از اپل واچ‌ها (Apple Watch Series 6) اعمال می‌شود.

متأسفانه در حال حاضر، اطلاعات موثق دیگری در این مورد در دسترس نیست و به این ترتیب، باید منتظر اخبار جدیدی که از رسانه‌های خبری منتشر خواهد شد، باشیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)