خانهاخبار
رندرها و مشخصات کامل Mi TV Horizon Edition پیش از عرضه رسمی لو رفت

رندرها و مشخصات کامل Mi TV Horizon Edition پیش از عرضه رسمی لو رفت

به تازگی تصاویر و مشخصات تلویزیون جدید شیائومی به رسانه‌ها راه پیدا کرده است
۱۳۹۹/۶/۱۶

هفته‌ گذشته شرکت چینی شیائومی اعلام کرد که Mi TV Horizon Edition را درتاریخ ۷ سپتامبر در کشور هند معرفی خواهد کرد. از آن زمان تاکنون در شبکه‌های اجتماعی انواع و اقسام گمانه‌زنی‌ها درباره‌ این تلویزیون وجود داشته است. امروز رندر و مشخصات کامل محصول جدید شیائومی به بیرون درز کرده که تمام جنبه‌های مهم آن را به جز قیمت به نمایش می‌گذارد. رندر و اطلاعات مربوط به Mi TV Horizon Edition از طرف افشاگر معروف Ishan Agarwal ارائه شده است. وی برای تهیه این اطلاعات با 91Mobiles همکاری کرده است.

image


طبق گفته‌های این افشاگر، تلویزیون هوشمند شیائومی مجهز به یک پنل ال سی دی ۴۳ اینچی فول اچ دی با نور پس‌زمینه ال ای دی و حاشیه‌های باریک است. از آنجا که شیائومی قبلا برای این محصول از نام quintessential استفاده کرده بود، تصور می‌شد که با یک محصول بالارده با پنل کیولد طرف هستیم اما متاسفانه این چنین نیست. علاوه بر این، تلویزیون جدید شیائومی از پردازنده‌ Cortex-A53 ( احتمالا تراشه Amlogic) بهره می‌برد که یک گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه‌ داخلی آن را همراهی می‌کنند. در مورد درگاه‌ها نیز باید گفت که به ۳ پورت HDMI که یکی از آن‌ها باید با ARC سازگار باشد، ۲ عدد یو اس بی تایپ A، اترنت و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری مجهز است.

این تلویزیون از سیستم عامل  Android TV Pie با لانچر PatchWall بهره می‌برد که از کروم کست، گوگل اسیستنت و گوگل دیتا سرور نیز استفاده می‌کند. بلندگوهای ۲۰ واتی این محصول تنها از DTS-HD پشتیبانی می‌کنند و خبری از صدای دالبی در آن نخواهد بود.

در پایان باید خاطرنشان کرد که برای اطلاع از قیمت و شرایط عرضه باید دوروز دیگر یعنی تا ۷ سپتامبر صبرکرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)