خانهاخبار
تاریخ رونمایی از پیکسل 5 توسط یک اپراتور مخابراتی مشخص شد

تاریخ رونمایی از پیکسل 5 توسط یک اپراتور مخابراتی مشخص شد

اپراتور Vodafone تاریخ معرفی Pixel 5 گوگل را لو داد.
۱۳۹۹/۶/۱۵

دیتابیس آلمانی اپراتور وودافون، امروز به صورت ناخواسته (یا از روی عمد)، تاریخ رونمایی از محصولات جدید گوگل با نام Pixel 5 و Pixel 4a را مشخص کرد.

image

 

پیش تر در رسانه‌های خبری عنوان شده بود که گوگل قصد دارد تا در تاریخ سی‌ام سپتامبر مصادف با چهارشنبه نهم مهر ماه طی رویدادی آنلاین، پیکسل 5 را به دنیای تکنولوژی معرفی کند. بر اساس اطلاعیه‌ای که چندی پیش روی بخش فرانسوی وب سایت گوگل قرار گرفت و پس از مدت کوتاهی نیز برداشته شد، پیش فروش این محصول از هشتم اکتبر مصادف با هفدهم مهرماه آغاز می‌شود و در تاریخ 16 اکتبر مصادف با بیست و پنجم مهر ماه نیز در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

اما در تصویری که به عنوان اسکرین شات از دیتابیس Vodafone گرفته شده، تاریخ دقیق این موضوع رسما مشخص شده و دیگر چیزی بر اهالی دنیای تکنولوژی و علاقمندان پیکسل 5 پوشیده نیست.

image

 

البته متأسفانه اطلاعات قرار گرفته در این تصویر، تنها به مدل مشکی رنگ محصولات یاد شده اشاره دارد. اگر شایعات نقل شده صحت داشته باشد، نسخه 5G گوشی هوشمند پیکسل 4a در رنگ سفید و اسمارت فون پیکسل 5 در رنگ سبز هم در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

مورد اول، یعنی پیکسل 4a با قیمت 499 در آمریکا و 499 یورو در اروپا عرضه می‌شود.

برای گزینه دوم، یعنی پیکسل 5 نیز قیمت‌های 649 دلار و 629 یورو برای ارائه در آمریکا و اروپا در نظر گرفته شده است.

بد نیست بدانید که هر دو محصول، با پردازنده اسنپراگون 765G رونمایی می‌شکند. پیش بینی می‌شود که پیکسل 5 از نمایشگری با نرخ رفرش 90 هرتزی بهره‌مند بوده، دوربین‌های آن نسبت به نسل پیشین بهبود یافته و باتری آن نیز 4000 میلی آمپر ساعت در نظر گرفته شده است.

مسئولان گوگل انتظار دارند که میزان فروش Pixel 4a 5G در مقایسه با پیکسل 5 بیشتر باشد. چرا که سخت‌افزار آن ها تقریبا با هم برابر است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)