خانهاخبار
آنر پد 6 و پد X6 با Kirin 710A برای بازار اروپا معرفی شدند

آنر پد 6 و پد X6 با Kirin 710A برای بازار اروپا معرفی شدند

تبلت‌های جدید آنر محصولاتی میان‌رده و با شباهت بالا به یکدیگر هستند که فقط از جنبه اندازه نمایشگر، میزان رم، فناوری ارتباطی و رنگ با هم فرق می‌کنند.
۱۳۹۹/۶/۱۵
آنر در IFA 2020 علاوه بر ساعت‌های هوشمند خود از دو تبلت جدید هم پرده برداشت که نام آن‌ها Honor Pad 6 و Honor Pad X6 است. این دو محصول برای بازار اروپا معرفی شده‌اند ولی هنوز تاریخ دقیق عرضه یا قیمت آن‌ها را نمی‌دانیم.
 
آنر پد ۶ و پد ایکس ۶ کاملا مشابه یکدیگرند. این سری ابتدا در ماه ژوئیه در چین معرفی شده بودند، اما امروز در IFA برلین برای بازار اروپا معرفی شدند. بزرگ‌ترین تفاوت این دو دستگاه در اندازه نمایشگر، میزان رم، پشتیبانی از LTE و رنگ آن‌هاست. سایر بخش‌های پد ۶ و ایکس ۶ فرقی با یکدیگر ندارند.
 
آنر پد ۶ نمایشگری ۱۰.۱ اینچی با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل، تراکم ۲۲۴ پیکسل بر اینچ و پوشش ۷۰ درصدی از طیف رنگی NTSC دارد و نسبت صفحه به بدنه آن ۸۰.۶ درصد است. این پنل از سوی مرجع TUV Rheinland تایید شده و نور آبی کمتری متساعد می‌کند. پد ۶ در دو مدل با ۳ گیگ رم + ۳۲ گیگ حافظه داخلی و ۴ گیگ رم + ۶۴ گیگ حافظه داخلی عرضه می‌شود و فقط یک نسخه خاکستری رنگ دارد. با این حال، کاربران می‌توانند بین مدل وای‌فای و وای‌فای + LTE انتخاب داشته باشند.
image
در آن سو، آنر پد ایکس ۶ از نمایشگری ۹.۷ اینچی با وضوح ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل، تراکم ۱۵۶ پیکسل بر اینچ و پوشش ۶۰ درصدی طیف رنگی استفاده می‌کند و نسبت صفحه به بدنه آن ۷۵ درصد است. این دستگاه برخلاف مدل قبلی فقط در یک نسخه وای‌فای با ۳ گیگ رم + ۳۲ گیگ حافظه داخلی عرضه می‌شود و صرفا یک رنگ سبز نعنایی دارد.
 
هر دو تبلت از چیپست Kirin 710A بهره می‌برند و در بخش دوربین از لنز عقب ۵ مگاپیکسلی و لنز جلوی ۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کنند. پد ۶ و ایکس ۶ پنل IPS LCD دارند که می‌تواند ۱۶.۷ میلیون رنگ را نمایش دهد. به‌علاوه، هر دو دستگاه از لمس همزمان ۱۰ نقطه‌ای پشتیبانی می‌کنند.
 
در کمال تعجب، این دو تبلت فاقد جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون هستند ولی آنر آداپتور تبدیل USB-C به ۳.۵ میلی‌متری را همراه آن‌ها ارائه می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این محصولات می‌توانیم به وای‌فای ۵، بلوتوث ۵.۱، بلندگوی دوگانه با فناوری صدای ساراند Histen 6.1 و پشتیبانی از کارت حافظه تا حداکثر ۵۱۲ گیگابایت اشاره کنیم.
 
پد ۶ و ایکس ۶ به‌صورت پیش‌فرض اندروید ۱۰ و رابط کاربری Magic UI 3.1 دارند. ظرفیت باتری هر دو دستگاه ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعت است و از شارژ سریع ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کنند.
image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)