خانهاخبار
ویدئوی تبلیغاتی Xperia 5 II کلیه قابلیت‌های آن را افشا کرد

ویدئوی تبلیغاتی Xperia 5 II کلیه قابلیت‌های آن را افشا کرد

ایوان بلس، ویژگی‌های اکسپریا 5 مارک 2 را در ویدئویی تبلیغاتی لو داد!
۱۳۹۹/۶/۱۵

ویدئویی تبلیغاتی که به صورت ناگهانی و ظاهرا غیر عمد توسط ایوان بلس پخش شده، کلیه قابلیت‌ها و ویژگی‌های گوشی هوشمند Xperia 5 II را مشخص کرده است. وب سایت اندروید هدلاینز چندی پیش خبری در این مورد را کار کرده بود که این ویدئو، تک تک جزئیات آن خبر در مورد قابلیت‌های اکسپریا 5 مارک 2 را تأیید کرده است.

این ویدئوی تبلیغاتی توسط Evan Blass، شخص معروف در حوزه افشای اسرار شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی منتشر شده است. معمولا پیش از معرفی رسمی گوشی‌های هوشمند جدید، برخی افراد اقدام به افشای اطلاعاتی در مورد آن ها می‌کنند و حالا نوبت به ایوان بلس رسیده است تا کلیه قابلیت‌ها و ویژگی‌های Xperia 5 II را افشا کند.

در این ویدئوی تبلیغاتی که تماشای آن، سه دقیقه زمان از شما خواهد گرفت، انبوهی از قابلیت‌های جدید اکسپریا 5 مارک 2 به نمایش گذاشته شده است. کمپانی سونی معمولا قابلیت‌هایج ذاب، کاربردی و خاص را برای محصولات خود دستچین کرده و در اختیار کاربرانش می‌گذارد. پس مطمئنا از دیدن این ویدئو شگفت زده خواهید شد.

در کنار تعداد زیادی از ویژگی‌های مختلف، کاربران و خریداران این محصول با دوربینی فوق‌العاده روبرو خواهند بود.

در این ویدئوی تبلیغاتی شاهد آن هستیم که دوربین محصول آینده سونی با قابلیت فوکوس روی چشم خودکار و به صورت Real-Time همراه خواهد بود. به این ترتیب زمانی که قصد عکاسی از افرا دمختلف را داشته باشید، سیستم فوکوس به کمک تمرکز روی چشم شخص، حرکت‌های وی را دنبال می‌کند.

این ویژگی روی حیوانات نیز قابل استفاده خواهد بود. چنان که در ویدئوی تبلیغاتی مشاهده می‌کنید، یک سگ در حال تعقیب توپی بوده و دوربین دستگاه به صورت جذابی، این سوژه را از طریق تمرکز و فوکوس روی چشم وی، دنبال می‌کند.

ایده فوکوس کردن روی چشم سوژه باعث می‌شود تا هر زمان که اراده به عکاسی کنید، با بهترین تصویر خروجی روبرو شوید.

محصول جدید سونی با لنز 24 میلیمتری واید و لنز 16 میلیمتری اولترا واید نیز همراه خواهد بود. به این ترتیب اجزای بیشتری درون کادر دوربین شما قرار خواهند گرفت. از طرف دیگر با یک لنز 70 میلیمتری تله فوتو نیز روبرو هستیم که برای ثبت جزئیات در هنگام زوم، فول العاده به کار شما می‌آید.

سونی همچنین در این اسمارت فون، قابلیت فیلم برداری به صورت اسلوموشن را مجددا باز گردانده است. به کمک Xperia 5 II شما می‌توانید فیلم‌های اسلوموشن با رزولوشن 4K HDR و نرخ فریم 120fps را شکار کنید. سیستم عکاسی به صورت ممتد با تکنولوژی AF/AE و نرخ فریم 20fps هم به شما اجازه می‌دهد تا کلیه اتفاقات غیر منتظره را ثبت و ضط کنید.

همان طور که می‌دانید، کمپانی سونی با تولید کنسول پلی استیشن به جهانیان ثابت کرده است که توانایی زیادی در عرضه گیمینگ دارا است. به همین دلیل برخی از این ویژگی‌ها را در اکسپریا 5 مارک 2 شاهد هستیم. نمایشگر این محصول با نرخ رفرش 120 هرتزی همراه است و به این ترتیب، شما می‌توانید در هر لحظه، به اتفاقاتی که روی صفحه نمایش نشان داده می‌شود، واکنش نشان دهید.

محصول جدید سونی به پردازنده Snapdragon 865 5G مجهز است و به این ترتیب، از نسل پنجم شبکه مخابراتی (5G) نیز پشتیبانی می‌کند.

ویدئوی تبلیغاتی منتشر شده توسط ایوان بلس را می‌توانید در این قسمت مشاهده کرده و با قابلیت‌ها و ویژگی‌های اکسپریا 5 مارک 2 به صورت کامل آشنا شوید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)