خانهاخبار
رندرها و مشخصات فنی هوآوی واچ GT2 پرو لو رفت

رندرها و مشخصات فنی هوآوی واچ GT2 پرو لو رفت

هوآوی احتمالا دو هفته دیگر از ساعت هوشمندی رونمایی می‌کند که امروز در گزارشی رندرها و مشخصات فنی آن فاش شده است.
۱۳۹۹/۶/۱۴

به‌تازگی رندرهای مطبوعاتی باکیفیتی از واچ GT2 پرو منتشر شده که نمای بهتری را از طراحی این ساعت هوشمند به ما نشان می‌دهد. واچ GT2 پرو حاشیه‌های کمتری نسبت به GT2 عادی خواهد داشت. این دستگاه از نمایشگری ۱.۳۹ اینچی از نوع OLED با رزولوشن ۴۵۴ در ۴۵۴ پیکسلی استفاده می‌کند. واچ GT2 پرو در دو نسخه ۴۶ و ۴۲ میلی‌متری به بازار می‌آید که نسخه کوچک‌تر آن رزولوشن کمتری خواهد داشت.

بدنه واچ GT2 پرو از استیل ضدزنگ ساخته می‌شود و بند آن پلاستیکی یا چرمی خواهد بود. واچ GT2 پرو ۳۲ مگابایت رم و ۴ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت که به شما اجازه می‌دهد بدون نیاز به تلفن هوشمند بر روی آن موسیقی بریزید و از طریق بلوتوث ۵.۱ آهنگ‌های خود را با هدفون‌های بی‌سیم گوش کنید.

image

منبع گزارش امروز می‌گوید واچ GT2 پرو از سیستم عامل اختصاصی هوآوی استفاده می‌کند. مدل ۴۶ میلی‌متری این دستگاه یک باتری ۴۵۵ میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت که تا ۱۴ روز دوام می‌آورد. واچ GT2 پرو از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی خواهد کرد.

این دستگاه از قابلیت‌های مرسوم ساعت‌های هوشمند از جمله شمارش قدم‌ها، ردیابی وضعیت خواب، ضربان قلب و پایش سطح اکسیژن خون برخوردار است. علاوه بر این، می‌توانید سطح استرس و فعالیت‌های ورزشی گوناگون را با این دستگاه دنبال کنید. واچ GT2 پرو از فعالیت‌هایی مثل دویدن، شنا، دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی، گلف، اسکی، ژیمناستیک و تنیس پشتیبانی می‌کند.

در حال حاضر تاریخی برای عرضه این دستگاه اعلام نشده است، اما اگر تاریخ موجود در دستگاه حاضر در رندرها را مبنا قرار دهیم، می‌توانیم دو هفته دیگر رسما با این ساعت هوشمند جدید آشنا شویم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)