خانهاخبار
ایسر سوئیفت 3 و سوئیفت 5 با پردازنده نسل 11 اینتل از راه رسیدند

ایسر سوئیفت 3 و سوئیفت 5 با پردازنده نسل 11 اینتل از راه رسیدند

دو لپ‌تاپ جدید ایسر با برخورداری از جدیدترین پردازنده اینتل معرفی شدند و از ماه نوامبر وارد بازار خواهند شد.
۱۳۹۹/۶/۱۴

ایسر سرانجام خط تولید محصولات سوئیفت را با نسل یازدهم پردازنده‌های اینتل به‌روز کرد. دو عضو این خانواده یعنی Swift 3 و Swift 5 حالا با جدیدترین نسل از پردازنده‌های تایگر لیک وارد بازار می‌شوند تا توان بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهند. سری سوئیف همچنین از گرافیک Intel Iris Xe استفاده خواهد کرد.

image

سوئیفت ۵ نمایشگر لمسی ۱۴ اینچی با رزولوشن FHD خواهد داشت که محافظ گوریلا گلس ضدمیکروبی دارد. حداکثر روشنایی این صفحه به ۳۴۰ نیت می‌رسد ایسر مدعی است که عمر باتری این دستگاه به ۱۷ ساعت می‌رسد. وزن این دستگها ۱ کیلوگرم است و در سایر بخش‌های فنی دستاورد قابل توجه دیگری نداشته است. 

در آن سو، سوئیفت ۳ در دو نسخه عرضه می‌شود. نسخه ۱۴ اینچی نمایشگری با رزولوشن FHD و نسبت تصویر ۱۶:۹ خواهد داشت. ولی نسخه ۱۳.۵ اینچی از پنلی ۳:۲ با رزولوشن ۲۲۵۶ در ۱۵۰۴ استفاده می‌کند. این مدل تا ۱۸ ساعت باتری دارد و وزن آن حدود ۱.۲ کیلوگرم است.

image

اینتل دیشب از پلتفرم جدید Evo نیز رونمایی کرد و حالا سوئیفت ۵ یکی از لپ‌تاپ‌های تاییدشده توسط Evo خواهد بود. جیمز لین، مدیر بخش نوت‌بوک‌ها و محصولات IT ایسر گفت: «ایسر دقت زیادی داشته تا مطمئن شود که تمام جنبه‌های طراحی به حدی ارتقا می‌یابد که بهترین تجربه را از طریق پلتفرم Intel Evo در اختیار کاربران قرار دهد.»

سوئیفت ۳ و سوئیفت ۵ در ماه نوامبر به بازار می‌آید و قیمت آن‌ها به ترتیب از ۶۹۹ و ۹۹۹ دلار آغاز می‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)