خانهاخبار
شارژر بی‌سیم جدید سامسونگ می‌تواند سه دستگاه را همزمان شارژ کند

شارژر بی‌سیم جدید سامسونگ می‌تواند سه دستگاه را همزمان شارژ کند

شارژر بی‌سیمی که امروز سامسونگ معرفی کرد Wireless Charger Trio نام دارد و قادر است سه گجت را به‌صورت همزمان شارژ کند.
۱۳۹۹/۶/۱۳

در این دوره و زمانه بسیاری از گجت‌های ما از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند. پس اگر بخواهیم شارژر بی‌سیم تهیه کنیم بهتر است به دنبال دستگاهی باشیم که قابلیت شارژ همزمان چند دستگاه را داشته باشد. سامسونگ پیش‌تر محصولی به‌نام Wireless Charge Duo را معرفی کرده بود که اجازه می‌داد دو دستگاه به‌صورت همزمان شارژ شوند. حالا امروز این شرکت نسخه تازه‌ای از این دستگاه به‌نام Wireless Charger Trio را معرفی کرده که اجازه شارژ همزمان سه دستگاه را می‌دهد.

image

این غول کره‌ای امروز در رویداد Life Unstoppable از شارژر بی‌سیم جدید خود پرده برداشت، هرچند مشخصات فنی کامل آن را منتشر نکرد. با این حال، از تصاویر آن پیداست که می‌تواند سه دستگاه را همزمان شارژ کند. علاوه بر این، اندازه پد شارژ این محصول آن‌قدر بزرگ است که می‌توانید یک گلکسی نوت ۲۰ الترا، یک گلکسی واچ ۳ و یک گلکسی بادز لایو را پهلو به پهلو روی آن قرار دهید.

شارژر جدید سامسونگ از استاندارد شارژ بی‌سیم Qi پشتیبانی می‌کند و این یعنی هر دستگاهی که با این استاندارد سازگار باشد می‌تواند روی آن شارژ شود. قیمت Wireless Charger Trio معادل ۹۹ یورو اعلام شده و عرضه آن به‌زودی آغاز می‌شود. با این حال، فعلا تاریخ دقیقی برای عرضه این محصول در دسترس نیست.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)