خانهاخبار
لپ‌تاپ‌های لنوو Yoga 9i و Legion Slim 7i معرفی شدند

لپ‌تاپ‌های لنوو Yoga 9i و Legion Slim 7i معرفی شدند

لپ‌تاپ‌های جدید لنوو شامل یک لپ‌تاپ دومنظوره، یک لپ‌تاپ فوق باریک و یک لپ‌تاپ گیمینگ باریک است که همگی از برترین محصولات بازار هستند.
۱۳۹۹/۶/۱۱

لنوو ساعاتی پیش از دو تبلت و یک ساعت رومیزی هوشمند رونمایی کرد. این شرکت حالا به سراغ بازار لپ‌تاپ‌ها رفته و از چند دستگاه پرچمدار جدید پرده برداشته است. مهم‌ترین این محصولات Yoga 9i 2-1 و Yoga Slim 9i نام دارند اما دستگاه‌های دیگری هم معرفی شده‌اند. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید تا نگاهی به مشخصات این چند لپ‌تاپ بیندازیم.

یوگا 9i لپ‌تاپی دومنظوره است که در دو مدل ۱۴ و ۱۵ اینچی با نمایشگر لمسی 4K IPS به بازار می‌آید. این دستگاه از پردازنده تایگر لیک اینتل استفاده می‌کند و گرافیک آن مبتنی بر معماری Intel Xe ساخته شده است. یوگا 9i بلندگوی دالبی اتموس، حسگر اثر انگشت، ۱۶ گیگابایت رم DDR4 و حداکثر ۲ ترابایت حافظه داخلی PCIe SSD خواهد داشت.

image

لنوو می‌گوید این دستگاه قلم هوشمندی دارد که قابلیت‌های آن نسبت به نسل قبلی بهبود یافته است. مدل ۱۴ اینچی یوگا 9i چهار درگاه تاندربولت ۴ دارد. لنوو مدعی است که عمر باتری این دستگاه به ۱۸ ساعت می‌رسد. علاوه بر این، با ۱۵ دقیقه شارژ مجدد می‌توانید ۴۰ دقیقه از دستگاه استفاده کنید.

با وجود این‌که مدل‌های ۱۴ و ۱۵ اینچی این دستگاه سخت‌افزار مشابهی دارند، ولی مدل ۱۵ اینچی نسخه خاصی با پردازنده نسل دهم اینتل Core i9 HK-series خواهد داشت و همراه با گرافیک انویدیا GTX 1650 Ti عرضه می‌شود. این مدل ۳ درگاه تاندربولت دارد و عمر باتری آن به ۱۳ ساعت می‌رسد. وزن مدل ۱۵ اینچی ۲ کیلوگرم است.

در آن سو یوگا اسلیم 9i را داریم که در چین یوگا پرو 14s و در آمریکای شمالی آیدیاپد اسلیم 9i نامیده می‌شود. این دستگاه فقط در نسخه ۱۴ اینچی عرضه خواهد شد. یوگا اسلیم 9i از همان سخت‌افزار مدل ۱۴ اینچی یوگا 9i بهره می‌برد اما ۳ درگاه تاندربولت ۴ خوهد داشت. لنوو می‌گوید عمر باتری این لپ‌تاپ به ۲۰ ساعت می‌رسد. کیبورد این محصول Smart Sense Keyboard نام دارد و می‌تواند به‌طور خودکار نور پس‌زمینه خود را با نور محیط هماهنگ کند.

image

یوگا اسلیم 9i یکی از ظریف‌ترین و سبک‌ترین لپ‌تاپ‌های لنوو است که ضخامت آن به ۱۳.۹ میلی‌متر می‌رسد و وزنی معادل ۱.۲۶ کیلوگرم دارد. این محصول فقط با پرداخت چرمی عرضه می‌شود و مدل ۱۴ اینچی یوگا 9i نیز در چنین نسخه‌ای عرضه خواهد شد. اما مدل ۱۵ اینچی یوگا 9i فقط به‌صورت فلزی تولید می‌شود.

لنوو همچنین از لپ‌تاپ دیگری به نام Legion Slim 7i رونمایی کرد که سبک‌ترین لپ‌تاپ ۱۵ اینچی گیمینگ با گرافیک جی‌فورس RTX است. به‌گفته این شرکت، لپ‌تاپ آن‌ها دارای ضخامت ۱۷.۹ میلی‌متر، وزن ۱.۸۶ کیلوگرم و باتری ۷۱ وات‌ساعتی است که می‌تواند تا ۷.۷ ساعت دوام بیاورد.

image

لیجن اسلیم 7i از پردازنده نسل دهم اینتل Core i9 HK-series، گرافیک انویدیا GeForce RTX 2060 Max-Q، حداکثر دو ترابایت حافظه PCIe SSD و حداکثر ۳۲ گیگابایت رم DDR4 استفاده می‌کند. نمایشگر این دستگاه در نسخه‌های مختلف ۱۵.۶ اینچی عرضه می‌شود.

یوگا اسلیم 9i در مدل ۱۴ اینچی با قیمت پایه ۱۸۹۹ یورو، یوگا 9i در مدل ۱۴ اینچی با قیمت پایه ۱۷۹۹ یورو و لیجن اسلیم 7i با قیمت پایه ۱۲۹۹ یورو به بازار می‌آیند. یوگا 9i و لیجن اسلیم 7i از ماه آینده میلادی عرضه می‌شوند، ولی یوگا اسلیم 9i از ماه نوامبر در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)