خانهاخبار
تصاویر اکسپریا 5 مارک 2 منتشر شد؛ تأیید تراشه و میزان رم

تصاویر اکسپریا 5 مارک 2 منتشر شد؛ تأیید تراشه و میزان رم

عکس های زیادی از Xperia 5 II امروز در رسانه‌های خبری منتشر شد.
۱۳۹۹/۶/۱۲

محصول جدید کمپانی سونی در حال آماده سازی است و به این ترتیب، تصاویر زیادی از آن جدیدا منتشر شده که زبان طراحی و برخی ویژگی‌های آن را افشا کرده است. این تصاویر توسط شخص معروفی به نام ایوان بلس که از جمله افراد سرشناس در حوزه افشای اسرار شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی است، منتشر شده است. همچنین در تصویر بنچمارکی که از اکسپریا 5 مارک 2 منتشر شده، شاهد تأیید مشخصات پردازنده و میزان رم دستگاه هستیم.

چند روز پیش، ایوان بلس تصویری از Xperia 5 II با رنگ آبی را در اکانت Patreon خود منتشر کرد. سپس دو تصویر دیگر با دو رنگ جدید، در اکانت توییتر وی قرار گرفت و حالا شاهد تصاویر بیشتری از این محصول هستیم که به صورت کلی، زبان طراحی کلیه قطعات آن را به نمایش می‌گذارد.

اگر به تصاویری که به صورت گالری در پاراگراف پایین قرار گرفته دقت کنید۷ قسمت‌های مختلف بدنه گوشی را مشاهده خواهید کرد. اما در این قسمت، تصویری از رنگ‌های سیاه و خاکستری Xperia 5 II را برای شما به نمایش می‌گذاریم.

image

image

 

حالا شاهد تصاویر رندر شده بسیار زیادی از اکسپریا 5 مارک 2 هستیم که توسط ایوان بلس منتشر شده است. در یکی از این تصاویر، قابلیت مقاومت در برابر آب و گرد و غبار را به وضوح می‌بینیم. در تصاویر دیگر، جک 3.5 میلیمتری هدفون، اپلیکیشن Pro Cam، برخی جزئیات دوربین و حتی کیس‌های رسمی تولید شده توسط سونی نیز دیده می‌شوند.

 

اگر به دنبال تصاویر زنده و عکس هایی که این محصول را در هنگام کار نشان بدهد هستید، مطمئنا از دیدن گالری زیر لذت خواهید برد. ایوان بلس این تصاویر را به منظور آشنا شدن کاربران با ابعاد و اندازه‌های این گوشی هوشمند منتشر کرده است:

 

با وجود این تصاویر، موارد اندکی برای تصور در اذهان کاربران باقی خواهد ماند. زبان طراحی محصول جدید به صورت کامل مشخص شده است که با کمی دقت، پی می‌بریم که شباهت زیادی به اکسپریا 5 دارد.

این گوشی هوشمند همچنین اخیرا در بنچمارک گیک بنچ رویت شده است. بر این اساس، از هم اینک می‌دانیم که اکسپریا 5 مارک 2 با پردازنده اسنپدراگون 865 و هشت گیگابایت رم در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

image

 

همچنین در این بنچمارک می‌‌توانیم ببینیم که Xperia 5 II به صورت پیش فرض با سیتسم عامل اندروید 10 عرضه می‌شود. این محصول با شماره ساخت Sony SO-52A در گیک بنچ رویت شده است و در تست تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب موفق به کسی امتیاز 909 و 3323 شده است.

از جمله مشخصات سخت‌افزاری اکسپریا 5 مارک 2 که به عنوان شایعه مطرح شده است، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نمایشگر 6.1 اینچی HDRL OLED با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ رفرش 20 هرتزی
  • هشت گیگابایت رم (تأیید شده در تصویر بنچمارک)
  • باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Mfarda48

۱۳۹۹/۶/۱۵
نرخ رفرش ۲۰ هرتزی ???