خانهاخبار
لنوو از دو تبلت جدید و یک ساعت رومیزی هوشمند رونمایی کرد

لنوو از دو تبلت جدید و یک ساعت رومیزی هوشمند رونمایی کرد

لنوو امروز از یک تبلت پرچمدار، یک تبلت مخصوص کودکان و یک ساعت هوشمند رومیزی پرده برداشت. این شرکت مدعی است که تبلت آن‌ها قدرتمندترین تبلت بازار است.
۱۳۹۹/۶/۱۱

لنوو امروز از یک تبلت پریمیوم، یک تبلت کودکان و یک ساعت هوشمند رومیزی جدید رونمایی کرد. بگذارید ابتدا به سراغ تبلتی برویم که این شرکت آن را به‌عنوان قدرتمندترین و شیک‌ترین تبلت اندرویدی بازار لقب داده است. با جی‌اس‌ام همراه باشید.

Lenovo Tab P11 Pro

image

لنوو تب P11 پرو نمایشگری ۱۱.۵ اینچی از نوع OLED با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل دارد و نسبت تصویر آن ۱۶:۱۰ است. این تبلت برای کسانی ساخته شده که به دنبال بهترین تجربه صوتی-تصویری هستند، به‌همین خاطر از HDR10 و دالبی ویژن پشتیبانی می‌کند. تب P11 پرو چهار بلندگوی JBL دارد که برای ایجاد صدای ساراند سینمایی از دالبی اتموس بهره می‌برد.

تبلت جدید لنوو با اسنپدراگون ۷۳۰ به بازار می‌آید و همراه آن ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا خواهد داشت. انرژی دستگاه از طریق یک باتری ۸۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که می‌تواند تا ۱۵ ساعت پاسخگوی کاربر باشد.

image

لنوو برای این تبلت کیبورد، تاچ‌پد و قلم هوشمندی به‌نام Lenovo Precision Pen 2 را ارائه می‌کند. این دستگاه و لوازم جانبی آن قرار است به رقابت با آیپد پرو، گلکسی تب اس ۷ پلاس و تبلت‌های سرفیس مایکروسافت بروند.

ضخامت لنوو تب P11 پرو در بیشترین حالت به ۷.۷ میلی‌متر می‌رسد و جنس بدنه آن از آلومینیوم است. در قاب عقب این دستگاه دوربین دوگانه‌ای شامل لنزهای ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی قرار دارد. در بخش سلفی هم دوربینی ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته که از قابلیت تشخیص چهره پشتیبانی می‌کند. البته حسگر اثر انگشت هم زیر دکمه پاور وجود دارد تا در صورت تمایل از آن استفاده کنید.

تب P11 پرو از ماه نوامبر با قیمت ۷۰۰ یورو وارد بازارهای اروپا، آسیا و خارومیانه می‌شود ولی قیمت آن برای بازار آمریکا ۵۰۰ دلار خواهد بود.

Lenovo Tab M10 HD Gen 2

image

لنوو تب M10 HD Gen 2 اولین تبلتی است که از قابلیت Kids Space گوگل استفاده می‌کند. قیمت این دستگاه چیزی در حدود ۱۳۰ دلار است و از ماه آینده میلادی به بازار می‌آید. لنوو این دستگاه را برای کودکان ساخته است.

قابلیت Kids Space بخشی مخصوص بازی و مطالعه دارد که فقط محتواهای تاییدشده را در اختیار کودکان قرار می‌دهد. بخش دیگر این قابلیت Watch and Make نام دارد که ویدیوهای یوتیوب کیدز را به نمایش در می‌آورد و کودک را به فعالیت‌های غیردیجیتالی تشویق می‌کند. علاوه بر این، والدین می‌توانند اپلیکیشن Family Link را روی این دستگاه نصب کنند تا محدودیت‌های محتوایی و زمانی را روی تبلت فرزند خود اعمال نمایند.

image

تب M10 نمایشگری ۱۰.۱ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن 720p دارد و از دو بلندگوی دالبی اتموس بهره می‌برد. دوربین سلفی این تبلت ۵ مگاپیکسلی است و در قاب عقب هم یک دوربین ۱ مگاپیکسلی وجود دارد. این محصول از چیپست مدیاتک P22T به همراه ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا استفاده می‌کند. البته مدل ۴ + ۶۴ گیگابایتی آن هم فروخته می‌شود.

بدنه M10 از آلومینیوم ساخته شده و یک باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی انرژی آن را تامین می‌کند. این دستگاه درگاه USB-C دارد. مدل خاصی از این تبلت قرار است در ماه اکتبر روانه بازار شود که از حالت محیطی گوگل اسیستنت پشتیبانی می‌کند.

image

Lenovo Smart Clock Essential

image

اگر می‌خواهید همواره به گوگل اسیستنت دسترسی داشته باشید، می‌توانید ساعت رومیزی هوشمند لنوو را با قیمت ۵۰ دلار تهیه کنید. این دستگاه از ماه آینده میلادی عرضه می‌شود و ساعتی ساده است که دما و پیش‌بینی آب و هوا را نمایش می‌دهد. ساعت لنوو نور شبانه دارد و به درد زمانی می‌خورد که می‌خواهید نصف شب از خواب بیدار شوید.

کارکردهای اسمارت کلاک اسنشال از طریق فرمان‌های صوتی در دسترس هستند و با کمک آن‌ها می‌توانید بیش از ۴۰ هزار دستگاه خانگی هوشمند را کنترل کنید. علاوه بر این، بلندگویی ۳ واتی روی دستگاه قرار دارد که امکان پخش موسیقی را برای شما فراهم می‌کند. همچنین درگاهی روی این ساعت قرار گرفته که اجازه می‌دهد تلفن هوشمند خود را شارژ کنید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

hrsjamei

۱۳۹۹/۶/۱۱
سلام. چقدر شبیه به iPad هست