خانهاخبار
تصویری از طراحی و مشخصات ظاهری موتورولا ریزر 5G منتشر شد

تصویری از طراحی و مشخصات ظاهری موتورولا ریزر 5G منتشر شد

تصویری که اخیرا از این دستگاه لو رفته جلو و عقب ریزر 5G را نشان می‌دهد و برخی از ویژگی‌های آن را به ما معرفی می‌کند.
۱۳۹۹/۶/۱۰

موتورولا ریزر 5G احتمالا در تاریخ ۹ سپتامبر رسما معرفی می‌شود و پیش از این افشاگر معروف، ایوان بلس، تصاویری را از آن منتشر کرده بود. او حالا برگشته تا عکس‌های دیگری را از نسخه AT&T این گوشی به ما نشان دهد. این تصاویر تغییر خاصی را میان این دستگاه و نسخه قبلی ریزر هویدا نمی‌سازد اما پیداست که حاشیه‌ها کمتر شده و لبه پایین دستگاه اندازه کوچک‌تری پیدا کرده است.

با توجه به تصویر زیر، خبری از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر نخواهد بود و این دستگاه هم به حسگر فیزیکی قاب عقب مجهز می‌شود. این تصویر با شایعات قبلی پیرامون دوربین عقب ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۲۰ مگاپیکسلی تطابق دارد.

بر اساس شماری از گزارش‌ها، ریزر جدید نمایشگری ۶.۲ اینچی از نوع OLED خواهد داشت. با این حال، عده دیگری معتقدند که این گوشی به نمایشگر ۶.۸۵ اینچی مجهز می‌شود. همچنین انتظار می‌رود که پنل خارجی این گوشی مثل مدل قبلی ۲.۷ اینچی باشد.

ولی تغییرات اصلی در داخل بدنه رخ داده و این گوشی حالا از نسل پنجم ارتباطات پشتیبانی می‌کند. ریزر جدید احتمالا با اسنپدراگون ۷۶۵ از راه می‌رسد و ۸ گیگابایت رم به همراه ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. انتظار داریم که سیستم عامل پیش‌فرض این دستگاه اندروید ۱۰ باشد.

افزون بر این، ریزر 5G احتمالا یک باتری ۲۸۴۵ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ واتی دارد. با توجه به این که مدل جدید ریزر از اسنپدراگون قوی‌تری استفاده می‌کند، پیش‌بینی می‌شود که قیمت آن بالاتر از ۱۴۹۹ دلار باشد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)