خانهاخبار
اطلاعات و رندرهای بیشتری از اکسپریا 5 II منتشر شد

اطلاعات و رندرهای بیشتری از اکسپریا 5 II منتشر شد

به‌دنبال انتشار اولین رندر از اکسپریا 5 مارک 2 و تاریخ احتمالی رونمایی از آن، حالا اطلاعات و رندرهای بیشتری از این گوشی هوشمند در دسترس قرار گرفته است.
۱۳۹۹/۶/۸

سونی رسما اعلام کرده که در تاریخ ۱۷ سپتامبر مصادف با ۲۷ شهریور از موبایل جدیدی که احتمالا همان اکسپریا ۵ مارک ۲ است رونمایی می‌کند. این دستگاه جانشین اکسپریا ۵ پارسال خواهد بود و با این حال تا زمان تایید رسمی این شرکت ژاپنی باید منتظر بمانیم.

دیروز در گزارشی به اطلاع شما رساندیم که اولین رندر از اکسپریا ۵ مارک ۲ منتشر شده است. حالا امروز رندرهای بیشتری از این دستگاه به دست آمده و اطلاعات تازه‌ای را درباره آن در اختیار داریم.

image

انتظار می‌رود که اکسپریا ۵ مارک ۲ نمایشگری ۶.۱ اینچی از نوع OLED با رزولوشن +FHD با نسبت تصویر ۲۱:۹، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۴۰ هرتزی داشته باشد. این تلفن هوشمند احتمالا از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده می‌کند و ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت.

image

در قاب عقب این گوشی دوربین سه‌گانه‌ای شامل لنزهای عریض، فوق عریض و تله‌فوتو قرار می‌گیرد. لنز اصلی این گوشی ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 خواهد بود و میدان دید ۸۲ درجه‌ای خواهد داشت. لنز تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 در نظر گرفته شده و قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری دارد. لنز فوق عریض هم ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و میدان دید ۱۲۴ درجه‌ای است. اکسپریا ۵ مارک ۲ می‌تواند فیلم‌برداری 4K HDR با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه داشته باشد.

image

ابعاد این گوشی ۱۵۸ در ۶۸ در ۸ میلی‌متر است و یک باتری ۴ هزار میلی‌آمپر ساعتی دارد که با درگاه USB-C شارژ می‌شود. اکسپریا ۵ مارک ۲ برخلاف نسل قبلی خود دوباره از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون استفاده می‌کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ali ghorbani

۱۳۹۹/۶/۸
دمش گرم عجب طراحی ای کرده