خانهاخبار
اطلاعاتی درباره شیائومی Mi 10T Pro به سطح اینترنت راه پیدا کرد

اطلاعاتی درباره شیائومی Mi 10T Pro به سطح اینترنت راه پیدا کرد

پرچمدار آتی شیائومی از خانواده می 10 خواهد بود و احتمالا همراه با برادر کوچک‌تری به نام Mi 10T از راه می‌رسد. بیایید نگاهی به تصاویر زنده و مشخصات این گوشی داشته باشیم.
۱۳۹۹/۶/۷

سری پرچمداران می ۱۰ شیائومی در حال حاضر پنج عضو دارد که شامل می ۱۰، می ۱۰ پرو، میت ۱۰ لایت، می ۱۰ لایت زوم و جدیدترین عضو آن‌ها یعنی می ۱۰ الترا است. ولی به نظر می‌رسد که شیائومی به این تعداد بسنده نکرده و در پی رونمایی از اعضای تازه‌ای برای این خانواده است.

بر اساس گزارش وب‌سایت XDA Developers، این کمپانی چینی در حال آماده‌سازی محصولی به‌نام Mi 10T است. این وب‌سایت حالا اطلاعاتی را درباره مشخصات فنی دستگاه‌های مذکور به اشتراک گذاشته و تصاویر زنده‌ای را از آن‌ها فاش کرده است.

image
image
image

طبق گزارش‌ها، ظاهرا می 10T و می 10T پرو پنج نسخه خواهند داشت. گفته می‌شود که می 10T از اسم رمز آپولو و می 10T پرو از اسم رمز آپولو پرو استفاده می‌کند. در تصاویری که از می 10T پرو درز پیدا کرده دستگاهی را می‌بینیم که نمایشگر آن دوربین سلفی حفره‌ای دارد و در قاب عقب دوربینی سه‌گانه دیده می‌شود. این دوربین درون ماژولی مستطیلی در گوشه سمت چپ قاب عقب قرار گرفته است.

اگرچه اندازه نمایشگر این گوشی هنوز معلوم نشده، اما می‌دانیم که دستگاه مذکور از پنل OLED استفاده می‌کند و دارای نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی است. انتظار می‌رود که قلب تپنده این گوشی اسنپدراگون ۸۶۵ یا اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس باشد.

image
image

در بخش دوربین، نسخه استاندارد دستگاه احتمالا لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و نسخه پرو لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد داشت. شیائومی برای تامین انرژی از باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده و از شارژ سریع پشتیبانی خواهد کرد. با وجود این‌که در مدل‌های پیش‌تولید این گوشی از اندروید ۱۰ استفاده شده، انتظار داریم که نسخه نهایی به‌صورت پیش‌فرض MIUI 12 داشته باشد.

گفته می‌شود که این دستگاه عرضه جهانی خواهد داشت و قرار نیست که فقط در کشور چین به بازار بیاید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)