خانهاخبار
کنترل موبایل‌های شیائومی با اپ Device Control روی کامپیوتر ممکن می‌شود

کنترل موبایل‌های شیائومی با اپ Device Control روی کامپیوتر ممکن می‌شود

بر اساس گزارش وب‌سایت XDA Developers، شیائومی در حال کار روی اپلیکیشنی است که اجازه می‌دهد از طریق کامپیوتر به تلفن هوشمند خود دسترسی داشته باشید.
۱۳۹۹/۶/۶

در سال‌های اخیر شرکت‌های زیادی به‌سراغ ایجاد یکپارچگی بین تلفن‌های هوشمند و کامپیوترهای شخصی رفته‌اند. سامسونگ و مایکروسافت با اپلیکیشن You Phone نمونه‌ای مناسب از این قابلیت را ارائه کرده‌اند. هوآوی هم با Huawei Share در این راه قدم گذاشته است. حالا نوبت به شیائومی رسیده. به گزارش وب‌سایت XDA در بتای جدید MIUI 12 برای می ۱۰ الترا اپلیکیشنی به‌نام Device Control وجود دارد که این امکان را فراهم می‌کند.

همان‌طور که کاربران با کمک اپلیکیشن Your Phone بر روی ویندوز می‌توانند موبایل‌های سامسونگ خود را از روی کامپیوتر کنترل کنند، Xiaomi Device Control نیز به شما اجازه می‌دهد تا موبایل خود را از روی PC مدیریت کنید. این اپلیکیشن قابلیتی به‌نام Screen Combo دارد که به شما اجازه می‌دهد صفحه موبایل خود را از طریق وای‌فای روی کامپیوتر داشته باشید و به‌راحتی با درگ و دراپ کردن بین دستگاه‌ها فایل جابجا کنید.

علاوه بر این، گفته می‌شود که امکان اجرای چندین پنجره از موبایل وجود دارد تا بتوانید به چند اپلیکیشن مختلف دسترسی داشته باشید. یعنی اگر می‌خواهید به‌طور همزمان با کسی چت کنید و از اپلیکیشن محبوب خود غذا سفارش دهید، به‌راحتی می‌توانید این کار را انجام دهید.

وب‌سایت XDA می‌گوید عملکرد این اپلیکیشن در حال حاضر به می ۱۰ الترا و می نوت‌بوک پرو ۱۵ ۲۰۲۰ محدود است اما انتظار می‌رود که در آینده از دستگاه‌های بیشتری پشتیبانی کند. این وب‌سایت می‌گوید نسخه پایدار اپلیکیشن مذکور احتمالا در ماه اکتبر منتشر می‌شود. با این حال، باید صبر کنیم تا ببینیم که خود شیائومی چه اطلاعاتی در این رابطه منتشر می‌کند.

image
image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)