خانهاخبار
ویوو Y20 و Y20i با اسنپدراگون 460 معرفی شدند

ویوو Y20 و Y20i با اسنپدراگون 460 معرفی شدند

دو تلفن هوشمند خوش‌قیمت ویوو نمایشگری 6.5 اینچی دارند و انرژی خود را از یک باتری 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کنند.
۱۳۹۹/۶/۶

ویوو امروز در هند رسما از دو تلفن هوشمند جدید به‌نام‌های Vivo Y20 و Vivo Y20i رونمایی کرد. این دو گوشی شباهت‌های بالایی به یکدیگر دارند و فقط از نظر میزان حافظه رم و رنگ متفاوت هستند. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید.

ویوو Y20 و Y20i از چیپست اسنپدراگون ۴۶۰ استفاده می‌کنند و نمایشگری ۶.۵۱ اینچی با رزولوشن +HD دارند. هر دو گوشی با اندروید ۱۰ و رابط کاربری Funtouch OS 10.5 به بازار می‌آیند. ظرفیت حافظه داخلی این دو دستگاه ۶۴ گیگابایت است و با کمک کارت حافظه می‌توانید این مقدار را تا ۲۵۶ گیگابایت افزایش دهید.

image

سری Y20 در بخش دوربین از چهار لنز استفاده می‌کنند. یک لنز سلفی ۸ مگاپیکسلی در بخش سلفی در نظر گرفته شده که داخل ناچی در بالای صفحه قرار دارد. در قاب عقب نیز یک لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، یک لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی تعبیه شده است.

از دیگر ویژگی‌های Y20 و Y20i می‌توانیم به برخورداری از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، حسگر اثر انگشت جانبی و باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ واتی اشاره کنیم.

ویوو Y20 در دو رنگ مشکی و سفید عرضه می‌شود و ۴ گیگابایت رم دارد. قیمت این دستگها ۱۷۵ دلار است. در آن سو، ویوو Y20i با ۳ گیگابایت رم در دسترس قرار می‌گیرد و در دو رنگ آبی و سفید به بازار می‌آید. قیمت این مدل ۱۵۵ دلار خواهد بود. ویوو این دو گوشی را به‌ترتیب از تاریخ ۲۸ اوت و ۳ سپتامبر راهی بازار می‌کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)