خانهاخبار
ال‌جی Q92 5G با مشخصات مناسب و قیمت پایین معرفی شد

ال‌جی Q92 5G با مشخصات مناسب و قیمت پایین معرفی شد

میان‌رده جدید ال‌جی محصولی شبیه Velvet است که از چیپست اسنپدراگون 765 بهره می‌برد اما قیمت بسیار پایین‌تری دارد.
۱۳۹۹/۶/۴

ال‌جی هم به‌دنبال وان پلاس، سامسونگ و موتورولا از جدیدترین موبایل خوش قیمت خود رونمایی کرد؛ دستگاهی که نسبت به Velvet خیلی ارزان‌تر است اما همچنان از مشخصات سخت‌افزاری مناسبی بهره می‌برد.

اگرچه LG Q92 5G در گروه محصولات پریمیوم قرار نمی‌گیرد، ولی با طراحی جذاب، دوربین چهارگانه و برخورداری از استاندارد دوام نظامی می‌تواند گزینه مطلوبی برای کاربران عادی باشد. اطراف نمایشگر این گوشی حاشیه‌های بیشتری وجود دارد ولی ابعاد بدنه کمی نسبت به ال‌جی ولوت کوتاه‌تر شده است.

ال‌جی Q92 از نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع OLED بهره می‌برد که با رزولوشن +FHD کیفیت بسیار بالایی دارد. نسبت تصویر این گوشی ۲۰:۹ است تا از این حیث شبیه ولوت باشد. در بالای این پنل حفره‌ای قرار گرفته که میزبان دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی دستگاه است.

image

در قاب عقب ماژولی چهارگانه دیده می‌شود که لنز اصلی آن ۴۸ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، سنسور عمق ۵ مگاپیکسلی و لنز ماکروی آن ۲ مگاپیکسلی است. این گوشی از نظر دوربین هم شباهت بالایی به ولوت دارد و ظاهرا فقط یک لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی را به پیکربندی قبلی اضافه کرده که معمولا اهمیتی برای کاربران ندارد.

ال‌جی Q92 از چیپست اسنپدراگون ۷۶۵ استفاده می‌کند تا به نسل پنجم شبکه‌های ارتباطی دسترسی داشته باشد. انرژی این گوشی از طریق یک باتری ۴ هزار میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود. Q92 5G با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به بازار می‌آید. قیمت این دستگاه در کره جنوبی معادل ۴۲۰ دلار اعلام شده و فعلا تاریخی برای عرضه جهانی آن در دسترس نیست.

ال‌جی ولوت در ماه مه با قیمت ۷۳۵ دلار در کره جنوبی عرضه شد، اما بعدا با قیمت ۵۹۹ دلار به بازار آمریکا رفت. در نتیجه می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این دستگاه هم در بازار جهانی برچسب قیمتی پایین‌تری دریافت کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)