خانهاخبار
آیا گلکسی نوت 20، آخرین محصول سری نوت خواهد بود؟

آیا گلکسی نوت 20، آخرین محصول سری نوت خواهد بود؟

مسئولان سامسونگ قصد دارند تا تحولی بزرگ در شاخه محصولات پرچمدار خود ایجاد کنند.
۱۳۹۹/۶/۴

گزارش جدیدی که از کشور کره جنوبی به گوش می‌رسد، حاکی از آن است که سامسونگ قصد دارد تا خط تولید پرچمداران خود را با تغییرات گسترده‌ای روبرو کند. با معرفی خانواده S20، سامسونگ سه مدل مختلف گلکسی اس 20، گلکسی اس 20 پلاس و گلکسی اس 20 اولترا را به دنیای تکنولوژی معرفی کرد. اما ظاهرا این قضیه برای سری نوت 20 تنها به دو مدل گلکسی نوت 20 و گلکسی نوت 20 اولترا خلاصه می‌شود.

طبق گزارش The Elec Korea، محصولی که با نام گلکسی اس 21 عرضه خواهد شد و ادامه دهنده راه موفق خانواده S20 است، با قلم اس پن (S Pen) همراه خواهد بود که البته تنها مدل اولترا آن به این ویزگی مجهز است. پیش بینی می‌شود که خانواده اس 21 سامسونگ در نیمه اول سال آینده میلادی (2021) به دنیای تکنولوژی معرفی شود. این محصولات در حال حاضر با نام اختصاری و کد نام Unbound در میان پرسنل سامسونگ شناسایی می‌شود که در سه مدل M1، N2 و O3 معرفی خواهند شد. به نظر می‌رسد که قلم اس پن (S Pen) به همراه مدل O3 در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

مسئولان سامسونگ تا به این لحظه در مورد عرضه گلکسی نوت 21 هیچ گونه سخنی را میان نیاورده‌اند. البته کمی زود به نظر می‌رسد که چنین اتفاقی روی دهد، اما برخی منابع بر این باور هستند که سامسونگ قصد دارد تا با وارد کردن قلم اس پن به چرخه تولید سری اس، محصولات سری نوت خود را حذف کرده و به این ترتیب، قلم S Pen این گجت‌ها را به همراه گلکسی زد فولد 3 در دسترس خریداران قرار دهد. به این ترتیب سامسونگ در نیمه اول سال آینده میلادی (2021) محصولات سری اس و در نیمه دوم، گلکسی زد فولد جدید را به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد کرد.

image

 

با پیشرفت‌هایی که در شاخه تولید انبوه شیشه‌های با ضخامت کم (UTG) رخ داده، سامسونگ در حال حاضر قادر است تا 600 هزار نمایشگر تاشو را در ماه تولید کند و همچنین قصد دارد این روند را تا پایان سال جاری میلادی (2020) به عدد یک میلیون در یک ماه برساند. میزان فروش محصولاتی با نمایشگر تاشو به نسبت سری نوت بسیار کمتر است، اما سود زیادی که از فروش این دسته گوشی‌های هوشمند در جیب سامسونگ خواهد رفت مطمئنا میزان فروش پایین آن را جبران خواهد کرد. همچنین با حذف سری نوت، مسلما فروش محصولات سری اس نیز به طور قابل توجهی بالا خواهد رفت.

سامسونگ در حال حاضر، تعداد زیادی از گوشی‌های مختلف در حوزه محصولات پرچمدار را روانه بازار کرده است و پایین آوردن تعداد آن ها، امری منطقی به نظر می‌رسد. نظر شما در مورد غیر فعال شدن خط تولید سری نوت چیست؟ از طرف دیگر، آیا با اضافه شدن قلم اس پن (S Pen) به گلکسی زد فولد سه و بالا رفتن قیمت آن موافق هستید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

Yas

۱۳۹۹/۶/۵
کاری که سامسونگ داره انجام میده درسته..
سری اس به راحتی جای سری نوت رو می تونه بگیره ولی سری نوت نه و این کاملا واضحه...
سامسونگ با سه مدل کردن سری اس مدل معمولی،پلاس و الترا با اس پن فروششو میبره بالا تو پرچم دارا و گوشی های تاشو رو بازایابی قوی می کنه و به مرور جا میندازه تو بازار و جانشین سری نوت می کنه در حقیقت گوی های تاشو اینده سری نوته...

حامد

۱۳۹۹/۶/۵
همین طوریشم اکثر مردم پول زد فولد رو ندارن اگر قیمت قلم رو هم بهش اضافه کنیم فقط یه در صد خاصی می تونن بخرن

علی

۱۳۹۹/۶/۵
واقعا ناراحت شدم از این خبر بسیار کار اشتباهیه من طرفدار خانواده نوتم مطمئن ضربه بدی سامسونگ می خوره نوت طرفدارن خودش داره چرا باید حذفش کنه امیدوارم شایعه باشه

نادر

۱۳۹۹/۶/۵
حذف سری نوت قطعا اشتباه بزرگیه من چندسال سری اس و نوت استفاده کردم تا به امروز که سری نوت از لحاظ کارایی و سخت افزاری و البته کیفیت ساخت به مراتب از سری اس چند سروگردن بالاتر بوده

محمد

۱۳۹۹/۶/۴
بابت متن مرسی