خانهاخبار
موتورولا موتو G9 با اسنپدراگون 662 معرفی شد

موتورولا موتو G9 با اسنپدراگون 662 معرفی شد

موبایل جدید موتورولا محصولی از خانواده موتو G است که نمایشگری 6.5 اینچی و دوربینی سه‌گانه دارد. این گوشی به‌تازگی در هند معرفی شده و احتمالا به‌زودی راهی بازار جهانی می‌شود.
۱۳۹۹/۶/۴

موتورولا به‌تازگی در هند محصولی جدیدی را از سری G گوشی‌های خود معرفی کرده است. این دستگاه Moto G9 نام دارد و وارثی برای Moto G8 محسوب می‌شود که چند ماه پیش به‌صورت جهانی عرضه شده بود. موتو G9 از امروز ابتدا راهی بازار هند می‌شود، و انتظار می‌رود که به‌زودی به بازار جهانی برود، هرچند هنوز تاریخی برای عرضه جهانی آن در دسترس نیست.

قیمت موتو G9 در هند ۱۱٫۴۹۹ روپیه معادل ۱۵۵ دلار است. در حال حاضر فقط یک نسخه از این دستگاه وجود دارد و در دو رنگ سبز و آبی عرضه می‌شود. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید تا نگاهی به مشخصات فنی این گوشی بیندازیم.

موتو G9 نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع Max Vision TFT دارد که دارای رزولوشن +HD، نسبت تصویر ۲۰:۹ و نسبت صفحه به بدنه ۸۷ درصدی است. این تلفن هوشمند از چیپست اسنپدراگون ۶۶۲ استفاده می‌کند و همراه آن ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد. اگر بخواهید می‌توانید با کمک کارت حافظه این مقدار را تا ۵۱۲ گیگابایت افزایش دهید.

image

در قاب عقب این گوشی دوربین سه‌گانه‌ای قرار گرفته که لنز اصلی آن ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 است و از فناوری Quad Pixel پشتیبانی می‌کند. لنز دوم سنسوری برای تشخیص عمق با رزولوشن ۲ مگاپیکسلی و دیافراگم f/2.4 است. در نهایت لنز ۲ مگاپیکسلی دیگری هم وجود دارد که از نوع ماکرو است. این گوشی در بخش سلفی از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 بهره می‌برد.

موتو G9 همچنین در قاب عقب حسگر اثر انگشت فیزیکی دارد. یک باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی انرژی این گوشی را تامین می‌کند و با شارژ سریع ۲۰ واتی سازگار است. موتورولا مدعی است که این باتری می‌تواند تا دو روز پاسخگوی مصرف کاربر باشد. این دستگاه هم مثل سایر گوشی‌های سری موتو G پوشش ضدآب دارد.

از ویژگی‌های ارتباطی موتو G9 می‌توانیم به پشتیبانی از دو سیم کارت، 4G VoLTE، وای‌فای 802.11ac، بلوتوث ۵.۰، جی‌پی‌اس، ان‌اف‌سی، رادیو اف‌ام، درگاه USB-C و جک هدفون اشاره کنیم. موبایل جدید موتورولا به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۰ روانه بازار می‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)