خانهاخبار
سامسونگ شکایاتِ دارندگان Galaxy Note 20 Ultra را پذیرفت

سامسونگ شکایاتِ دارندگان Galaxy Note 20 Ultra را پذیرفت

اخیراً از سوی برخی دارندگان جدیدترین پرچم‌دار سامسونگ، اعتراضات و شکایاتی نسبت به برخی نقص‌ها درباره این دیوایس به گوش رسیده است؛ سامسونگ می‌گوید نگران نباشید.
۱۳۹۹/۶/۴

image

 

 

بالاخره Samsung Galaxy Note 20 Ultra عرضه شد اما برخی کاربران از دریافت آن خیلی خوشحال نیستند چراکه در ماژول دوربین دیوایس خود عیب‌هایی دیده‌اند.

به گزارش سام‌موبایل، بیشتر از 100 عضو تالارهای گفتگو سامسونگ بیان کرده‌اند که در لنزهای دوربین و خود بامپ در پنل پشتی Galaxy Note 20 Ultra اشکالاتی وجود دارد.

این مشکلات به وجود غبار و یا بخارگرفتگی درون لنزها و همین‌طور فاصله بین لنزها و بدنه موبایل اشاره دارند. تصاویر بسیاری نسبت به این مسائل از سوی کاربران منتشرشده‌اند.

شایان‌ذکر است این ایرادات تنها از سوی کاربران کره جنوبی اعلام‌شده‌اند. حال مشخص نیست که آیا این مشکلات مربوط به یونیت‌های درون کشوری است یا اینکه دیگر کاربران در سایر نقاط جهان نیز متوجه این موضوع شده‌اند.

تک‌رادار این سؤال را از سامسونگ پرسیده که در ادامه پاسخ آن‌ها را باهم می‌بینیم:

"سامسونگ نسبت به رضایت مشتریان و بهترین تجربه هنگام کار با دستگاه‌های گلکسی خود را متعهد می‌داند. اخیراً تعداد محدودی گزارش به‌دست‌آمده که نشان از مه‌گرفتگی درون دوربین‌های Galaxy Note 20 Ultra دارند.

به دلیل وجود برخی بخش‌های شیشه‌ای در دیوایس، اسمارت‌فون‌های ضد آب در معرض مه‌گرفتگی قرار دارند چراکه آن‌ها شاهد تغییرات دمایی ناگهانی می‌شوند."

اخیراً برای تلفن‌های سامسونگ مقداری شکایت منتشر می‌شود – عرضه سامسونگ گلکسی فولد ماه‌ها به تعویق افتاد چون مشکلات پایداری داشت، Galaxy S20 Ultra هم یکی دو مورد گزارش راجع‌به شکسته‌شدن بامپ دوربین داشت اما همه اتفاقاتی که برای سامسونگ در حال روی دادن هستند از زمانی شروع شدند که Samsung Galaxy Note 7 خبرساز شد.

دارندگان Note 20 Ultra: شکاف‌ها کاملاً مشخص هستند

پس از انتشار اولیه‌ای ماجرا، برخی دارندگان نوت 20 آلترا هم خبر از فاصله محسوس بین لنزها و ماژول دادند. یکی از این افراد که ملیت آمریکایی دارد-Joel Novotny- تلفن را مستقیماً از وب‌سایت سامسونگ خریداری کرده بود، یک نسخه 512 مهروموم‌شده، و هنگام بررسی ابتدایی گوشی متوجه وجود غبار در دوربین وسطی بامپ پشت‌گوشی می‌شود.

image

 

درست است که مشاهده این غبار در عکس دشوار است اما در کناره لنز درون ماژول وجود دارد و هیچ تأثیری بر کیفیت عکس فیلم ضبط‌شده با این دیوایس نداشته است. اما Novotny از این مسئله دلخور است که چرا برای گوشی‌ای که این مقدار زیاد هزینه کرده است (1449 دلار آمریکا، 1279 پوند و 2199 دلار استرالیا) بایستی شاهد چنین موضوعی باشد و البته از عملکرد گوشی در آینده نگران است. وی با بررسی دقیق‌تر متوجه شد سامسونگ تلاش کرده است فواصل بین 3 لنز پشتی را بپوشاند اما دو دوربین بالایی به‌خوبی در محل خود جای نگرفته‌اند.

آیا با Samsung Galaxy Note 7 جدیدی روبرو هستیم؟

مشکل نوت 7 این بود که باتری خودبه‌خود آتش می‌گرفت و سامسونگ قبل از پایان ماجرا دو بار فراخوان بازگردانی داده بود – این اتفاق به موضوعی جذاب برای مردم تبدیل شد حتی آن‌ها که علاقه‌ای به اسمارت‌فون‌ها نداشتند.

مشکلی که برای Galaxy Note 20 Ultra گزارش‌شده است اصلاً به پیچیدگی نوت 7 نیست و شما نباید نگران این باشید که حتی به آن دشواری نزدیک شود. تمام بررسی‌ها خرید این دیوایس را پیشنهاد می‌دهند.

چنانکه پیشتر گفتیم سام‌موبایل در گزارشی اعلام کرد بیش از 100 کاربر مشکلات خود با گوشی را مطرح کرده‌اند و در گزارشی دیگر عنوان می‌کند حدود 780 هزار مدل از گوشی در منطقه پیش‌خرید شده‌اند. این‌طور تصور می‌کنیم تعداد افرادی که از این موضوع رنج می‌برند با احتساب آن‌ها که مشکل خود را بیان نکرده‌اند یا حتی متوجه نشده‌اند به 20 نفر برسد، این یعنی تنها 0.25% گوشی‌های عرضه‌شده.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

حامد

۱۳۹۹/۶/۴
نگفتم این سیاست های منفعت طلبانه بالاخره زمین گیر می کنه صاحابشو... ضرر خودشو یه جایی بالاخره می زنه