خانهاخبار
Epic Games در ایمیل‌هایش به اپل، درخواست‌های نامعقولی داشته است.

Epic Games در ایمیل‌هایش به اپل، درخواست‌های نامعقولی داشته است.

درخواست‌های نامعقول Epic Games در ایمیل‌هایی که به اپل ارسال کرده است لو رفته و برای نجات خود به دنبال راه‌حل است
۱۳۹۹/۶/۴

 

image

 

در هفته‌ای که گذشت شاهد شکایت Epic Games از اپل بودیم و دلیل آن‌هم حذف Fortnite از اپ‌استور بود. Epic Games می‌گوید اپل یک شرکت بی‌انصاف است که توسط مدیر مستبد خود هیچ رحمی نسبت به مشکلات پیش‌آمده از خود نشان نمی‌دهد. حال ایمیل‌هایی که بین Epic Games و اپل ردوبدل شده‌اند دلالت بر درخواست‌های غیرمعقولانه این کمپانی بازی‌ساز دارد.

Verge در گزارش جدید خود به مهم‌ترین مسائل اختلاف‌برانگیز بین دو شرکت اشاره‌کرده است. اپل ایمیل‌هایی که خودش ارسال کرده را منتشر کرده است که نشان می‌دهد Epic Games تنها به دنبال کاهش هزینه اپ‌استور نبوده بلکه خواهان رفتاری خاص بوده است.

Epic Games در ایمیل‌های خود درخواست‌های بسیار زیادی داشت

بر اساس ایمیل‌های اپل، Epic به پایین آوردن هزینه‌های اپ‌استور برای تبادلات پولی درون برنامه‌ای راضی نبود.

Epic درصدد بود تا هیچ هزینه‌ای به اپ‌استور ندهد و بعلاوه اینکه اپلیکیشن فروشگاهی Epic Games نیز در فروشگاه اپ‌های اپل قرار گیرد. این اتفاق نه‌تنها می‌توانست هزینه‌های فورتنایت را کاهش دهد بلکه هر بازی‌ای که در آینده منتشر می‌شد از این تخفیف بهره‌مند می‌‌شد.

این امر خلاف دستورالعمل‌های اپل برای برنامه‌ها و بازی‌هایی است که در ویترین اپ‌استور قرار می‌گیرند. توجه شمارا به نظرات مدیرعامل Epic GamesTim Sweeney – جلب می‌نماییم:

"اگر اپل به تغییراتی که ما در پی آن بودیم جواب مثبت می‌داد، کاربران این شانس را داشتند تا برای محصولات دیجیتالی هزینه کمتری پرداخت کنند."

او در جای دیگری هم بیان می‌کند که امیدوار است اپل برای همه توسعه‌دهندگان فرصت‌هایی را در نظر بگیرد تا به رشد یک پلتفرم منصفانه و برابر که هم در دسترس همگان باشد هم رقابت‌محور، چنانکه برای PC به همین طریق است.

آغاز ردو‌بدل شدن ایمیل‌ها به 30 جون (10 تیر) باز می‌گردد

بحث‌هایی که حول این موضوع شده بودند و درخواست‌هایی که Epic Games داشت بسیار قبل‌تر از زمانی است که اکثر مردم تصور می‌کنند.

تمام این‌ها یک‌شبه اتفاق نیفتاد. ایمیل‌هایی که 30 جون آغاز شدند همان تاریخی که Epic درخواست‌هایش را مطرح کرد. بحث آن‌ها تا 13 آگوست (23 اَمرداد) ادامه داشت زمانی که Sweeney اعلام کرد: Epic Games دیگر با محدودیت‌های پرداختی اپل کنار نخواهد آمد.

آنچه مشخص است Epic می‌دانست اگر درخواست‌هایش موردپذیرش واقع نشوند چه خواهد شد. بنابراین تصمیم به بازی حول فرآیندهای پرداختی اپل گرفت. نتیجتاً اپل Fortnite را از اپ‌استور حذف کرد، کاری که کمی بعدتر گوگل انجام داد و این بازی را از پلی‌استور حذف کرد.

پس از جریانات Epic تصمیم گرفت به روش دیگری با موضوع برخورد کند. از گیمرها خواست به کمپین #freefortnite بپیوندند. همچنین این کمپانی درصدد است یک تورنمنت برای دیوایس‌هایی که هنوز می‌توان با آن Fortnite بازی کرد برگزار کند و سخت‌افزارهای متفاوتی را هم به‌عنوان جایزه در نظر گرفته است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ناشناس

۱۳۹۹/۶/۴
? FreeFortnite#