خانهاخبار
دو ویدیوی 360 درجه‌ای از گلکسی S20 FE لو رفت

دو ویدیوی 360 درجه‌ای از گلکسی S20 FE لو رفت

افشاگر معروف توئیتری دو ویدیوی جدید از گلکسی S20 Fan Edition منتشر کرده که این تلفن هوشمند را از زوایای مختلف به ما نشان می‌دهد.
۱۳۹۹/۵/۳۱

چند روز پیش رندرهایی از رنگ‌های مختلف گلکسی S20 FE به سطح اینترنت راه پیدا کرد. حالا امروز افشاگر معروف، ایوان بلس، دو ویدیوی ۳۶۰ درجه‌ای از این گوشی را به اشتراک گذاشته تا دقیق‌تر با زوایای مختلف نسخه ارزان قیمت گلکسی S20 آشنا شویم. نکته قابل توجه این است که رنگ‌های موجود در این ویدیو مطابقت دقیقی با رنگ‌های موجود در رندرهای قبلی ندارد.

در سمت چپ بدنه هیچ دکمه یا شیاری دیده نمی‌شود، چون دکمه‌های تنظیم صدا به سمت راست منتقل و دکمه بیکسبی هم حذف شده است. ولی این تغییر جزئی تنها تغییر گلکسی S20 FE نسبت به مدل‌های موجود گلکسی S20 سامسونگ نیست.

برای مثال، دوربین سه‌گانه عقب شاید از نظر ظاهری شبیه مدل‌های قبلی به نظر برسد، ولی لنز ۶۴ مگاپیکسلی گلکسی S20 و S20 پلاس با یک لنز ۸ مگاپیکسلی مرسوم‌تر جایگزین شده که از زوم ۳ برابری پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، S20 FE برخلاف مدل‌های عادی S20 که کمی خمیدگی داشتند کاملا مسطح است. در این‌جا حاشیه‌های صفحه کمی بیشتر شده‌اند. شایعات حاکی از آن است که گلکسی S20 FE نمایشگری ۶.۴ یا ۶.۵ اینچی با رزولوشن +1080p و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی خواهد داشت.

پیش‌بینی می‌شود که سامسونگ این گوشی را در ماه اکتبر به بازار بفرستد و قیمت آن کمتر از گلکسی S20 عادی باشد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)