خانهاخبار
میت بوک 13 و میت بوک 14 با پردازنده Ryzen معرفی شدند

میت بوک 13 و میت بوک 14 با پردازنده Ryzen معرفی شدند

دو لپ‌تاپ جدید هوآوی دستگاه‌های پرطرفداری موسوم به میت‌بوک 13 و میت‌بوک 14 هستند که این بار از پردازنده AMD Ryzen استفاده می‌کنند.
۱۳۹۹/۵/۳۰

هوآوی امروز علاوه بر میت‌بوک ایکس از دو لپ‌تاپ جدید دیگر به نام‌های میت‌بوک ۱۳ و ۱۴ هم پرده برداشت که از پردازنده Ryzen سری ۴۰۰۰ شرکت AMD استفاده می‌کنند. ان پردازنده‌ها برای مصارف سنگین کاربرد و از سری H هستند که در مقایسه با سری U توان طراحی گرمایی بالاتری دارند. مدل پیشرفته این لپ‌تاپ از Ryzen 7 4800H بهره می‌برد که ۸ هسته دارد و سرعت کلاک آن ۲.۹ گیگاهرتز است. این تراشه از پردازنده گرافیکی Vega 7 استفاده می‌کند.

image

نمایشگر این دو دستگاه همان طور که از نام آن‌ها پیداست ۱۳ و ۱۴ اینچی است و رزولوشن 2K دارد. اطراف این صفحه حداقل حاشیه دیده می‌شود و طیف رنگی sRGB را به‌صورت صددرصدی پوشش می‌دهد. مرجع Rheinland تایید می‌کند که این دو لپ‌تاپ کمترین سطح انتشار نور آبی را دارند. وزن میت‌بوک ۱۳ اینچی ۱.۳ کیلوگرم و ضخامت آن ۱۴.۹ میلی‌متر است در حالی که میت‌بوک ۱۴ اینچی ۱.۴۹ کیلوگرم وزن دارد و ضخامت آن به ۱۵.۹ میلی‌متر می‌رسد.

image

هر دو محصول حسگر اثر انگشت دارد. سرعت باز کردن فایل‌های ۱ گیگابایتی در این دستگاه‌ها فقط ۲.۵ ثانیه و پوشه‌های ۷.۵ گیگابایتی با ۳۰۰ تصویر ۲.۶ ثانیه است. این شرکت تاکید زیادی بر توان پردازشی لپ‌تاپ‌های خود دارد و بنچمارک‌های مختلفی را برای تایید این توانمندی‌ها به نمایش گذاشت.

image

میت‌بوک ۱۳ و میت‌بوک ۱۴ از امروز وارد بازار چین می‌شوند و در سه پیکربندی و سه رنگ به فروش می‌رسند. قیمت پایه میت‌بوک ۱۳ با Ryzen 5 4600H حدود ۶۶۵ دلار و میت‌بوک ۱۴ با Ryzen 5 4600U حدود ۷۲۵ دلار است. قیمت مدل‌های پیشرفته این دو لپ‌تاپ تا ۷۸۰ و ۸۲۵ دلار می‌رسد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)