خانهاخبار
اوراکل هم برای خرید تیک‌تاک ابراز علاقه کرد

اوراکل هم برای خرید تیک‌تاک ابراز علاقه کرد

پس از مایکروسافت و توئیتر حالا نوبت به شرکت اوراکل رسیده تا در تفکر خرید شاخه آمریکای سرویس تیک‌تاک باشد.
۱۳۹۹/۵/۲۹

به گزارش فایننشال تایمز، اوراکل برای خرید تیک‌تاک ابراز علاقه کرده تا به رقیبی برای مایکروسافت و توئیتر در تصاحب شاخه آمریکای این اپلیکیشن تبدیل شود. گفته می‌شود که این شرکت مذاکرات اولیه را بایت‌دنس، مالک تیک‌تاک، انجام داده و به‌شکل جدی مشغول ارزیابی شرایط خرید کسب و کار تیک‌تاک در آمریکا، کانادا، استرالیا و نیوزلند است.

رئیس جمهور آمریکا، چند روز پیش با امضای فرمان اجرایی جدیدی به بایت‌دنس ۹۰ روز مهلت داد تا شاخه آمریکای تیک‌تاک را بفروشد. نشریه فایننشال تایمز می‌گوید لری الیسون، هم‌موسس میلیاردر اوراکل، یکی از معدود مدیران ارشد دره سیلیکون است که از ترامپ حمایت می‌کند، ولی هنوز مشخص نیست که اوراکل هم گزینه ارجح کاخ سفید برای خرید تیک‌تاک به حساب می‌آید یا نه.

معامله برای خرید شاخه‌ای از کسب و کار تیک‌تاک امری دشوار و به‌لحاظ قانونی پیچیده خواهد بود. تا این لحظه، جدی‌ترین خریدار تیک‌تاک مایکروسافت بود که قصد داشت شاخه آمریکای این سرویس را خریداری کند. با وجود این‌که بایت‌دنس به‌صورت عمومی قیمت این شاخه از کسب و کار تیک‌تاک را اعلام نکرده، ولی با توجه به موفقیت‌های این سرویس به نظر می‌رسد که صحبت از رقم‌های بسیار بالایی در میان باشد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)