خانهاخبار
چگونه والپیپر زنده پیکسل 4a را برای دیوایس خود فعال کنیم

چگونه والپیپر زنده پیکسل 4a را برای دیوایس خود فعال کنیم

اگر به رنگ‌های gradient آبی علاقمند هستید، پس والپیپر خود را هم‌اینک فعال کنید
۱۳۹۹/۵/۲۸
image

اینکه والپیپر جدیدترین اسمارت‌فون‌ها برای استفاده دیگر دیوایس‌ها مورد استفاده قرار گیرد به امری رایج تبدیل شده است و حال نوبت Pixel 4a فرا رسیده است. Pranav Pandey یکی از توسعه‌دهندگان فعال در XDA Forum والپیپر لایو Eclipse 4a را برای استفاده دیگر کاربران امکان‌پذیر کرده است.

درست مانند دیگر والپیپرهای زنده، Eclipse هم به خودی خود رنگ تغییرات به خود میگیرد اما ساده‌تر. در این wallpaper درجه حرارتی رنگ ضمن هماهنگی با باتری دیوایس کاهش می‌یابد. اگر تم سیستم شما روشن باشد این والپیپر آبی نشان داده می‌شود  و درصورتی که تم شما دارک باشد بیشتر به بنفش شباهت پیدا می‌کند.

image

از دو APK برای نصب این والپیپر می‌توان استفاده کرد – یکی برای گوشی‌هایی که با اندروید 7 و 8 اجرا می‌شوند و دیگری مخصوص دیوایس‌هایی است که مجهز به اندروید 8.1 به بالا هستند. اگر دستگاه شما از اندروید 8.1 به بالا بهره‌مند است رنگ system UI نیز همگام با والپیپر تغییر می‌یابد. پس از نصب این والپیپر می‌توانید در کنار دیگر والپیپرهای دیوایس آن را بیابید اما در گوشی‌های اندروید نیاز به نصب اپ والپیپرهای گوگل (VPN) دارید. برای دیگر تلفن‌ها یک toggle به تنظیمات اضافه می‌شود که بایستی فعال گردد. همچنین باید اضافه کنم این والپیپر با فیچر نمایشگرهای همیشه روشن ارتباطی برقرار نمی‌کند.

Pandey یک والپیپر دیگر نیز از Pixel 4a یافته که با نام Pulley شناخته می‌شود و با استفاده از این لینک (VPN) به تصویر با رزولوشن بالا دست پیدا می‌کنید. تصویر زیبایی است.

 

لینک (VPN) دسترسی به برنامه‌های موردنیاز برای نصب Eclipse از APK Mirror را در ادامه با شما به اشتراک می‌گذاریم:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)