خانهاخبار
افشای مشخصات و تصاویر LG Q92 5G که احتمالاً اواخر همین ماه معرفی خواهد شد

افشای مشخصات و تصاویر LG Q92 5G که احتمالاً اواخر همین ماه معرفی خواهد شد

ال‌جی خود را برای معرفی یک اسمارت‌فون 5G مقرون‌به‌صرفه دیگر با نام LG Q92 5G آماده می‌کند.
۱۳۹۹/۵/۲۶

 کنسول گوگل‌پلی که آیتم‌های ماه گذشته را فهرست می‌کرد جزئیات زیادی از این محصول را افشا کرد. حال که همایشی پیشِ‌رو هست جزئیات بیشتری درباره آن در شبکه اجتماعی کره‌ای Naver Cafe در حال پخش شدن است. در افشای اخیر تصویری از اسمارت‌فون جدید ال‌جی است که طراحی و رنگ‌بندی را مشخص می‌کند.

در این پوستر مشخصات LG Q92 5G برابر با یک محصول میان‌رده هستند. نمایشگر 6.7 اینچی Full HD+ با حفره سلفی و رزولوشن 2400 * 1080 پیکسلی ، پردازنده اسنپ‌دراگون 765G کوالکام همراه با Adreno 620 Gpu، رم 6 گیگابایتی و حافظه 128 گیگابایتی از مهم‌ترین مشخصات افشاشده هستند. گزارش‌ها حاکی از نسخه اورکلاک از این SoC میان‌رده قدرتمند هستند که عملکرد گرافیکی 10 درصد رشد یافته است.

LG Q92 5G دارای ماژول دوربین 4 گانه در پنل پشتی است که این ست‌آپ دوربینی تابه‌حال دیده نشده است. این چهار دوربین شامل دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی، سنسور عمق سنج 5 مگاپیکسلی و یک دوربین پرتره 2 مگاپیکسلی می‌شود. حفره موجود در نمایشگر میزبان دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است.

یک باتری 4000 میلی‌آمپری برای این دیوایس درنظرگرفته شده است که ال‌جی تضمین کرده با استفاده از  شارژ سریع این باتری به‌سرعت توان خود را بازیابد.

LG Q92 5G با سازگاری MIL-STD 810G در برابر مقداری غبار و ترشح‌شدن‌های اتفاقی آب مقاوم است.

ال‌جی در کناره‌های این دیوایس سنسور اثر انگشت خود را جای‌داده است. ازآنجاکه بر روی این پوستر LG Pay ذکرشده است پس احتمالاً دارای NFC است. دارای بلندگوهای دوگانه استریو با استفاده از هوش مصنوعی است. ال‌جی Q92 5G ابعادی برابر با 166.54 x 77.3 x 8.49 mm و وزن 193 گرمی دارد . همراه با اندروید 10 عرضه خواهد شد.

آخرین اطلاعاتی که از این دیوایس به بیرون درز پیدا کرده است سه رنگ درخشان سفید، آبی و قرمز را نشان می‌دهد. به نظر گوشی قدبلندی است که گوشه‌های گردشده دارد، حاشیه‌های دور نمایشگر مخصوصاً در بخش‌های بالایی و پایینی هم قابل‌توجه هستند.

image

 

این احتمال وجود دارد که ال‌جی Q92 5G اواخر همین ماه معرفی شود

هنوز ال‌جی برای رونمایی از این گوشی تاریخی را مشخص نکرده است. هرچند اخیراً تمام مراسمات رونمایی به‌صورت آنلاین برگزار می‌شوند شاید ال‌جی یک مراسم معرفی رسمی در نظر گرفته باشد.

طبق شایعات کمپانی مستقر در کره جنوبی قرار است اسمارت‌فون اقتصادی 5G جدید خود را جمعه آتی برابر با 21 آگوست / 31 اَمرداد رونمایی کند. در همین روز این محصول برای پیش‌خرید در بازار محلی آماده است و هفته پس‌ازآن در 28 آگوست فروش عمومی آغاز خواهد شد.

image

 

برچسب قیمتی این دیوایس جهت فروش در کره جنوبی حدود 460 دلار خواهد بود. اگر ال‌جی این محصول را با همین قیمت روانه بازار
آمریکا کند قطعاً فروش مناسبی را تجربه خواهد کرد. البته برای تائید این مورد هم باید صبر کنیم.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)