خانهاخبار
بلومبرگ: اپل می‌خواهد خدمات مخلتف خود را در بسته‌ای به‌نام Apple One عرضه کند

بلومبرگ: اپل می‌خواهد خدمات مخلتف خود را در بسته‌ای به‌نام Apple One عرضه کند

مطابق گزارشی تازه، اپل در نظر دارد تا در ماه اکتبر سرویس‌های گوناگون خود را به‌صورت ترکیبی و با تخفیف در بسته‌هایی به نام Apple One به کاربران عرضه کند.
۱۳۹۹/۵/۲۴

نشریه بلومبرگ اخیرا در گزارشی مدعی شده که اپل در حال آماده‌سازی بسته‌ای از خدمات این شرکت است و آن را با نام Apple One در ماه اکتبر معرفی می‌کند. این بسته مجموعه‌ای از خدمات اپل را با تخفیف به دست مشتریان می‌رساند. بلومبرگ می‌گوید اپل همچنین می‌خواهد خدماتی را برای رقابت با سرویس Peloton معرفی کند، و بخشی از کلاس‌های ورزشی مجازی این شرکت در این بسته ارائه می‌شوند.

این بسته همراه با سری آیفون ۱۲ از راه می‌رسد و با هدف افزایش درآمدهای حاصل از خدمات اپل طراحی شده است. کوپرتینویی‌ها در آخرین گزارش مالی خود رسما تایید کردند که خانواده آیفون‌های جدید با چند هفته تاخیر به بازار می‌آیند و دیرتر از پنجره زمانی سپتامبر در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرند.

شواهد بسته خدماتی اپل از چند وقت پیش در کد iOS کشف شده بود. قبلا در گزارش‌ها آمده بود که کد iOS 13.5 شامل اشاراتی به بسته ترکیبی خدمات اپل است. مارک گورمن، خبرنگار بلومبرگ، می‌گوید بسته Apple One شامل حالت‌های مختلفی خواهد بود. اپل احتمالا می‌تواند خدمات مختلف خود را با تخفیفی در حدود ماهانه ۵ دلار به دست کاربران برساند. بسته پایه Apple One می‌تواند شامل اپل موزیک و اپل تی‌وی پلاس باشد. در سایر حالت‌ها می‌توانیم ترکیبی از اپل آرکید، اپل نیوز پلاس و آیکلود را در نظر بگیریم.

image

این بسته کاربران به استفاده از خدمات جدید اپل مثل اپل تی‌وی پلاس، اپل نیوز پلاس و اپل آرکید تشویق می‌کند. این شرکت قبلا اعلام کرده بود که مشغول مذاکره با شرکت‌های آهنگ‌سازی است تا آهنگ‌های آن‌ها را در اپل موزیک منتشر کند.

هدف کوپرتینویی‌ها این است که تا پایان سال ۲۰۲۰ تعداد مشترکان خدمات خود را از مرز ۶۰۰ میلیون کاربر پولی بگذرانند. این شرکت در جدیدترین گزارش مالی خود گفته بود که در مسیر مناسب برای دستیابی به این هدف قرار دارد و حالا Apple One می‌تواند آن‌ها را در رسیدن به این مقصد بهتر یاری کند.

البته فراموش نکنید که بخش عمده این ۶۰۰ میلیون مشترک پولی خدمات اپل را از طریق اپلیکیشن‌های شاخص ثالث اپ استور خریداری می‌کنند. در رتبه بعدیِ بیشترین مشترک خدمات اپل کاربران اپل موزیک و آیکلود قرار گرفته‌اند. در انتها خدمات جدیدتر این شرکت یعنی اپل تی‌وی پلاس و اپل آرکید قرار دارند که سهم بسیار کمتری را به خود اختصاص داده‌اند.

بسته Apple One کمک می‌کند تا وابستگی اپل به کارمزدهای حاصل از روش‌های شخص ثالث کمتر شود و کاربران به‌طور مستقیم به سراغ خود این شرکت بروند. اپل پارسال در هنگام رونمایی از سرویس اپل تی‌وی پلاس اعلام کرد که کاربران با خرید هر دستگاه جدید از یک سال دسترسی رایگان به این سرویس بهره‌مند می‌شوند. حالا این احتمال وجود دارد که خریداران آیفون ۱۲ نیز با هدیه مشابهی برای Apple One روبرو شوند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)