خانهاخبار
ردمی K30 الترا با نرخ نوسازی 120 هرتزی و قیمت جذاب معرفی شد

ردمی K30 الترا با نرخ نوسازی 120 هرتزی و قیمت جذاب معرفی شد

پرچمدار جدید ردمی موبایلی موسوم به K30 الترا است که از دیمنسیتی +1000 استفاده می‌کند و با وجود قیمت پایینش نمایشگری با نرخ نوسازی 120 هرتزی دارد.
۱۳۹۹/۵/۲۲

شیائومی بالاخره با جشن گرفتن دهمین سالگرد تاسیس خود از چند محصول جدید رونمایی کرد. یکی از این دستگاه‌ها می ۱۰ الترا بود که در خبری آن را به شما معرفی کردیم. اما محصول مهم بعدی ردمی K30 الترا نام دارد و اکنون می‌خواهیم در این مطلب به معرفی مشخصات و قابلیت‌های آن بپردازیم.

image

ردمی K30 الترا برخلاف می ۱۰ الترا که تفاوت‌های قابل توجهی نسبت به می ۱۰ پرو دارد، اساسا با همان طراحی ردمی K30 پرو تولید شده است. با این حال، در بخش سخت‌افزار شاهد تغییرات محسوسی هستیم. ردمی K30 الترا نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن +FHD دارد. حداکثر روشنایی این صفحه به ۱۲۰۰ نیت می‌رسد و نسبت کنتراست آن ۵۰۰۰۰۰۰:۱ است. نمایشگر ردمی K30 الترا از طیف رنگی DCI-P3 و +HDR10 پشتیبانی می‌کند تا بهترین تجربه دیداری را برای شما به ارمغان بیاورد.

نرخ نوسازی پنل این گوشی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی آن ۲۴۰ هرتز است؛ بنابراین ردمی K30 الترا فوق‌العاده روان و بازخوردپذیر عمل می‌کند. این گوشی برای مدیریت انرژی به‌طور خودکار بین نرخ فریم‌های ۶۰ و ۱۲۰ هرتزی جابجا می‌شود. دوربین سلفی K30 الترا به‌شکل پاپ‌آپ در بالای بدنه آن قرار گرفته تا نسبت صفحه به بدنه دستگاه به ۹۲.۷ درصد برسد.

image

ردمی K30 الترا از چیپست پرچمدار دیمنسیتی +۱۰۰۰ مدیاتک استفاده می‌کند. این تراشه با فرآیند ۷ نانومتری تولید شده و از جدیدترین هسته‌های ARM Cortex-A77 و Mali-G77 بهره می‌برد. چیپست این گوشی در بنچمارک آنتوتو امتیاز بالای ۵۳۰ هزار را دریافت کرده است. این دستگاه از شبکه‌های SA/NSA نسل پنجم و حالت آماده به کار دوگانه 5G پشتیبانی می‌کند.

موبایل جدید ردمی از قابلیت‌های متنوع هوش مصنوعی برخوردار است. این گوشی شش هسته مستقل APU 3.0 دارد که با توجه به عملکردهای مختلف وارد عمل می‌شوند. K30 الترا به‌طور موثر توان رایانشی را با در نظر گرفتن مصرف انرژی هماهنگ می‌کند. این گوشی در بنچمارک ETH Zurich AI Benchmark در جایگاه نخست قرار گرفته است.

ردمی K30 الترا با استفاده از موتورهای بهینه‌سازی Hyper Engine 2.0 و Game Turbo می‌تواند تجربه‌ای لذت‌بخش از گیمینگ را به ارمغان بیاورد. این دستگاه اطمینان می‌یابد که همه چیز روان و بدون مشکل اجرا می‌شود. گوشی مذکور از سیستم خنک‌سازی ویژه‌ای بهره می‌برد که اجازه می‌دهد برای مدت‌های طولانی با دستگاه بازی کنید.

image

ردمی K30 الترا در بخش عکاسی از دوربین چهارگانه استفاده می‌کند که از یک لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی، یک لنز تله‌ماکرو ۵ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است. لنز اصلی این دوربین از پیکسل‌های بزرگ ۱.۶ میکرومتری چهار در یک پشتیبانی می‌کند؛ یعنی چهار پیکسل کوچک را با هم ادغام می‌کند تا در نهایت یک تصویر فوق شفاف ۶۴ مگاپیکسلی را به وجود بیاورد.

لنز فوق عریض این گوشی میدان دیدی ۱۱۹ درجه‌ای دارد که عکاسی از مناظر طبیعی را فوق‌العاده چشم‌نواز می‌کند. سنسور تشخیص عمق نیز در کنار لنز اصلی دوربین می‌تواند بهترین عکس‌های پرتره را برای شما به ثبت برساند. لنز تله‌ماکروی این دوربین فاصله کانونی ۵۰ میلی‌متری دارد که دو برابر فاصله کانونی استاندارد در اکثر لنزهای ماکروی موجود در بازار است. این لنز می‌تواند از فواصل بسیار دورتر برای عکاسی به کار گرفته شود و موارد استفاده از لنز ماکرو را افزایش دهد.

ردمی K30 الترا در بخش فیلم‌برداری از قابلیت Audio Zoom پشتیبانی می‌کند. این موبایل برخلاف دستگاه‌های متداولی که دو میکروفن دارند از سه میکروفن بهره می‌برد و اجازه می‌دهد تا دستگاه در هنگام زوم صدا را از فواصل دورتری دریافت و در نتیجه تجربه صوتی بهتری را ارائه کند.

این گوشی یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد که از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید شارژ این گوشی را ظرف مدت یک ساعت از صفر به صددرصد برسانید. ردمی K30 الترا همچنین از NFC و مادون قرمز بهره می‌برد و حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش دارد.

image

پرچمدار جدید ردمی از ۲۴ مرداد در سه رنگ سفید مهتابی، مشکی نیمه‌شب و سبز نعنایی به بازار می‌آید. قیمت مدل‌های مختلف این دستگاه از قرار زیر است:

  • ۶ + ۱۲۸ گیگ = ۲۸۷ دلار
  • ۸ + ۱۲۸ گیگ = ۳۱۶ دلار
  • ۸ + ۲۵۶ گیگ = ۳۵۹ دلار
  • ۸ + ۵۱۲ گیگ = ۳۸۸ دلار

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

حربی

۱۳۹۹/۵/۲۴
درود بر شرفشون فوقلادست خدا کنه تو کشور ما قیمت نجومی نفروشن.....من که عاشقش شدم حتما میخرم.....