خانهاخبار
طراحی احتمالی هوآوی میت X2 لو رفت

طراحی احتمالی هوآوی میت X2 لو رفت

راس یانگ، مدیرعامل DSSC و تحلیل‌گر زنجیره تامین، به‌تازگی با انتشار رندری به طراحی احتمالی میت ایکس 2 اشاره کرده است.
۱۳۹۹/۵/۲۲

علی‌رغم فشارهای آمریکا بر هوآوی، این شرکت قصد عقب‌نشینی ندارد و همچنان به تولید تلفن‌های هوشمند خود ادامه می‌دهد. انتظار می‌رود که در دنباله سال ۲۰۲۰ علاوه بر سری میت ۴۰ از نسل بعدی موبایل تاشوی هوآوی با نام میت X2 رونمایی شود. یکی از منابع آگاه زنجیره تامین به‌تازگی طراحی احتمالی این تلفن هوشمند را به ما نشان داده است.

image

رندرهایی که در این مطلب می‌بینید مدتی پیش از روی یکی از پتنت‌های هوآوی ساخته شده بود. حالا راس یانگ، تحلیل‌گر و افشاگر زنجیره تامین، می‌گوید این رندر شباهت زیادی به طراحی نهایی میت ایکس ۲ دارد. این رندرها دستگاهی را نشان می‌دهند که به سمت داخل تا می‌شود و ماژول دوربین در پهلوی آن قرار گرفته است. علاوه بر این، میت ایکس ۲ احتمالا قلم هوشمند خواهد داشت و این قلم در بخش برآمده بدنه جا می‌گیرد.

image

پایین ماژول دوربین نمایشگر ثانویه‌ای دیده می‌شود که احتمالا اطلاعاتی مثل زمان، وضعیت آب و هوا و نوتیفیکیشن‌ها را به نمایش در می‌آورد. یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های احتمالی این گوشی قابلیت قرار دادن آن در حالتی شبیه لپ‌تاپ است. در این حالت می‌تواند صفحه را به دو قسمت تقسیم کرده و از بخش پایینی به‌عنوان کیبورد بهره بگیرید.

image

گفته می‌شود که اندازه نمایشگر این دستگاه در حالت باز ۸.۰۳ اینچ خواهد بود که مشابه میت ایکس است. آقای یانگ اطلاعات دیگری را هم درباره مشخصات فنی این محصول در صفحه توئیتر خود به اشتراک گذاشته بود اما بعدا آن را حذف کرد. اکنون باید صبر کنیم تا ببینیم که چه جزئیات بیشتری درباره موبایل تاشوی نسل بعدی هوآوی در دسترس ما قرار می‌گیرد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)