خانهاخبار
ویدئویی از HydrogenOS 11 برخی قابلیت‌های آن را افشا کرد

ویدئویی از HydrogenOS 11 برخی قابلیت‌های آن را افشا کرد

سیستم عامل هیدروژن او اس 11 وان پلاس به زودی معرفی خواهد شد.
۱۳۹۹/۵/۲۱
نسخه یازدهم پلتفرم هیدروژن او اس امروز توسط وان پلاس معرفی خواهد شد. این سیستم عامل را می‌توان نسخه چینی پلتفرم اکسیژن او اس به حساب آورد. علاوه بر اضافه شدن قابلیت‌های جدید، مهم و کاربردی، شاهد اضافه شدن ویژگی نمایشگر همیشه روشن هستیم. چیزی که علاقمندان به محصولات وان پلاس مدت هاست که به دنبال آن بوده‌اند.

 

اما پیش از معرفی رسمی، ویدئویی منتشر شده است که برخی ویژگی‌های هیدروژن او اس 11 را به نمایش می‌گذارد. مواردی که بیش از همه جلب توجه می‌کنند، Shelf جدید، صفحه برقراری تماس جدید و والپیپرهای لایو و جذابی است که روی نمایشگر دستگاه خودنمایی می‌کند.

پیش از این، تصاویری از نمایشگر همیشه روشن در تیزرهای وان پلاس دیده شده بود. اما حالا شاهد نمونه‌ای زنده از این قابلیت هستیم که در ویدئوی قرار گرفته در این مطلب به چشم می‌خورد.

image

 

همچنین اپلیکیشن هواشناسی پیش فرض در این سیستم عامل نیز به صورت کامل بازطراحی شده و شاهد انیمیشن‌های جدیدی هستیم که وضعیت هوای فعلی را به بهترین شکل ممکن به نمایش می‌گذارد.

همان طور که اشاره شد، این قابلیت‌ها مختص سیستم عامل هیدروژن او اس، نسخه چینی پلتفرم اکسیژن او اس خواهد بود و احتمالا در آینده‌ای نزدیک، شاهد اضافه شدن آن ها به OxygenOS نیز خواهیم بود.

احتمالا چنین اتفاقی، همزمان با معرفی خانواده وان پلاس 8T روی خواهد داد که ظرف ماه‌های آینده، باید منتظر رونمایی از آن باشیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)