خانهاخبار
رنگ‌های جدید پیکسل بادز توسط گوگل عرضه شد

رنگ‌های جدید پیکسل بادز توسط گوگل عرضه شد

هدفون بی سیم گوگل به تازگی به رنگ‌های جدیدی مجهز شده است.
۱۳۹۹/۵/۲۱

اگر پیگیر اخبار دنیای تکنولوژی باشید، مطمئنا می‌دانید که هدفون بی سیم گوگل با نام پیکسل باز چند ماه پیش در کشور آمریکا در دسترس خریداران قرار گرفت. اما متأسفانه آن ها تنها رنگ سفید را برای انتخاب در اختیار داشتند. با وجود این که چند ماه بعد این محصول وارد کشورهای دیگر نیز ش، اما متأسفانه باز هم شاهد رنگ بندی جدیدی نبودیم.

حال از آن جا که چند وب سایت فروشگاهی، این محصول را در قالب چند رنگ مختلف برای فروش قرار داده‌اند، لذا می‌توانیم امیدوار باشیم که رنگ بندی جدید پیکسل بادز به زودی در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. مسئولان وب سایت 9to5Google به تازگی این موضوع را کشف کرده‌اند که پیکسل بادز گوگل در آینده نزدیک در رنگ‌های زیر، وارد بازار خواهد شد:

  • Almost Black
  • Oh So Orange
  • Quite Mint

در حال حاضر، تمامی رنگ‌های یاد شده در وب سایت‌های بست بای و وال مارت قرار گرفته‌اند، اما هنوز قابلیت خرید آن ها برای کاربران میسر نیست. البته در فروشگاه وال مارت، این محصول با اتمام موجودی مواجه شده است و به گزارش کاربران، بسیاری از آن ها موفق شده‌اند تا رنگ مشکی پیکسل بادز را خریداری نمایند.

 

در وب سایت بست بای، رنگ بندی جدید پیکسل بادز با تگ Coming Soon همراه شده است و افراد علاقمند می‌توانند با آدرس ایمیل خود در وب سایت یاد شده ثبت نام کرده و به این ترتیب هنگام موجود شدن آن ها، نوتیفیکیشن مربوط به این قضیه برای ایشان ارسال خواهد شد.

بد نیست بدانید که رنگ بندی جدید پیکسل بادز، هیچ دخلی بر قیمت آن ها نداشته و شما می‌توانید هر یک از آن ها را به دلخواه خود با مبلغ 180 دلار خریداری کنید. همچنین گوگل نیز به زودی، فروش آن ها را به صورت اختصاصی آغاز خواهد کرد. اما در حال حاضر این موضوع در لیست انتظار به سر می‌برد.

image

 

آیا رنگ بندی جدید این محصول شما را برای خرید آن شگفت زده کرده است؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)