خانهاخبار
کنترلر جدید مایکروسافت وجود ایکس باکس سری اس را تایید کرد

کنترلر جدید مایکروسافت وجود ایکس باکس سری اس را تایید کرد

به‌تازگی تصاویری از کنترلر تازه‌ای با رنگ سفید منتشر شده که روی جعبه آن شاهد اشاره به ایکس باکس سری اس هستیم.
۱۳۹۹/۵/۲۰

مایکروسافت احتمالا در ماه جاری میلادی از نسخه دوم کنسول نسل بعدی خود رونمایی می‌کند و به نظر می‌رسد که نام آن رسما ایکس باکس سری اس خواهد بود. خبرگزاری ورج اخیرا به تصاویری از کنترلر سفید نسل بعدی ایکس باکس دسترسی پیدا کرده که روی جعبه آن به نام Xbox Series S اشاره شده است. علاوه بر این، کاربری در توئیتر به نام Zak S توانسته این کنترلر را خریداری و صحت آن را تایید کند.

این کنترلر امروز بر روی یک سایت خرده‌فروشی عرضه شده و بر روی جعبه آن نوشته شده که دستگاه مذکور با کنسول‌های Xbox Series X و Xbox Series S سازگار است. مایکروسافت هنوز این نسخه از کنسول خود را معرفی نکرده و از عرضه کنترلری با رنگ سفید برای ایکس باکس سری ایکس خبر نداده است.

image

چند وقت پیش تصویری از یک کنترلر سفید ایکس باکس در فضای آنلاین منتشر شده بود. این اطلاعات حالا شایعه قبلی را تایید می‌کند و وجود جعبه نشان می‌دهد که احتمالا چیزی تا زمان عرضه کنترلر باقی نمانده است.

image

ایکس باکس سری اس احتمالا قیمت پایین‌تری نسبت به ایکس باکس سری ایکس خواهد داشت. اسم رمز این دستگاه لاکهارت است و نام آن پیش‌تر در شایعات و اسناد مایکروسافت مشاهده شده بود. لاکهارت ۷.۵ گیگابایت رم قابل استفاده دارد و توان گرافیکی آن ۴ ترافلاپس است. این دستگاه از همان CPU ایکس باکس سری ایکس استفاده می‌کند.

مایکروسافت احتمالا ایکس باکس سری اس را در ماه جاری میلادی معرفی می‌کند و این کنسول نقش مهمی در طرح Xbox All Access مایکروسافت خواهد داشت. طرح مذکور ترکیبی از کنسول و سرویس ایکس باکس گیم پس آلتیمیت (مشتمل بر ایکس باکس لایو و ایکس باکس گیم پس) را در ازای پرداخت هزینه‌ای ماهانه در اختیار شما قرار می‌دهد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)